Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
SNEl fokken
bchubie
Datum: Zondag, 02 Mei 2010, 22:36 | Bericht # 1   
bchubie 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Is er een manier om snel te fokken met je dieren?
ik zag toen in bedrijgde dieren installeerde zo'n plaatjes van zo'n fok gebouw
er stond bij om snel bedrijgde dieren te fokken ofzow
maar in het spel kan ik die niet vinden

weet iemand een andere manier of is dat gebouw er wel dat ik niet goed kijk?

BerichtIs er een manier om snel te fokken met je dieren?
ik zag toen in bedrijgde dieren installeerde zo'n plaatjes van zo'n fok gebouw
er stond bij om snel bedrijgde dieren te fokken ofzow
maar in het spel kan ik die niet vinden

weet iemand een andere manier of is dat gebouw er wel dat ik niet goed kijk?

Bericht getypt door - bchubie
Toegevoegd op 02 Mei 2010 om 22:36
Laraatje2008
Datum: Zondag, 02 Mei 2010, 22:41 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Dat gebouw speel je vrij bij een van de scenario's!! Volgens mij die van Bedreigde diersoorten. Dus, je moet het gebouw eerst vrij spelen of het scenario-einde downloaden die op deze site staat. En dan vind ik nog niet dat het gebouw snel dieren fokt. Het valt wel mee, gewoon een goede leefomgeving voor de dieren maken en maken dat de dieren zich prettig voelen, dan fokken ze vanzelf wel. Hopelijk helpt dit en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtDat gebouw speel je vrij bij een van de scenario's!! Volgens mij die van Bedreigde diersoorten. Dus, je moet het gebouw eerst vrij spelen of het scenario-einde downloaden die op deze site staat. En dan vind ik nog niet dat het gebouw snel dieren fokt. Het valt wel mee, gewoon een goede leefomgeving voor de dieren maken en maken dat de dieren zich prettig voelen, dan fokken ze vanzelf wel. Hopelijk helpt dit en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 02 Mei 2010 om 22:41
bchubie
Datum: Maandag, 03 Mei 2010, 17:56 | Bericht # 3   
bchubie 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

dankje laraatje
ik heb hem gedownload alleen ik kan hem niet vinden in het spel. kan je hem ook gewoon gebruiken bij vrij spelen of niet?
Berichtdankje laraatje
ik heb hem gedownload alleen ik kan hem niet vinden in het spel. kan je hem ook gewoon gebruiken bij vrij spelen of niet?

Bericht getypt door - bchubie
Toegevoegd op 03 Mei 2010 om 17:56
TehDancingKitteh
Datum: Dinsdag, 04 Mei 2010, 20:47 | Bericht # 4   
TehDancingKitteh 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik neem aan dat je het scenario einde bestand al in je spel hebt geplaatst.

Dan zou het gebouw als het goed is gewoon in hetzelfde menu moeten staan waar ook de hamburger dingen enzo te vinden zijn. ;)

BerichtIk neem aan dat je het scenario einde bestand al in je spel hebt geplaatst.

Dan zou het gebouw als het goed is gewoon in hetzelfde menu moeten staan waar ook de hamburger dingen enzo te vinden zijn. ;)

Bericht getypt door - TehDancingKitteh
Toegevoegd op 04 Mei 2010 om 20:47
cheetasuus
Datum: Woensdag, 30 Jun 2010, 20:02 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Dat gebouwtje werkt trouwens niet geweldig goed ofzo hoor, dus ik zou er niet al te veel moeite voor doen. Gewoon de dieren tevreden houden, dan krijgen ze vanzelf wel jonkies. ;)

BerichtDat gebouwtje werkt trouwens niet geweldig goed ofzo hoor, dus ik zou er niet al te veel moeite voor doen. Gewoon de dieren tevreden houden, dan krijgen ze vanzelf wel jonkies. ;)

Bericht getypt door - cheetasuus
Toegevoegd op 30 Jun 2010 om 20:02
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 30 Jun 2010, 21:00 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Quote (cheetasuus)
Dat gebouwtje werkt trouwens niet geweldig goed ofzo hoor, dus ik zou er niet al te veel moeite voor doen. Gewoon de dieren tevreden houden, dan krijgen ze vanzelf wel jonkies.

Cheetasaus, wil je voortaan naar de datum kijken, het is al bijna 2 maanden geleden geschreven en daarom oud en dit heet bumpen. Anders lees even de forumregels. Groetjes van Laraatje, dit topic gaat ook op slot. :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht
Quote (cheetasuus)
Dat gebouwtje werkt trouwens niet geweldig goed ofzo hoor, dus ik zou er niet al te veel moeite voor doen. Gewoon de dieren tevreden houden, dan krijgen ze vanzelf wel jonkies.

Cheetasaus, wil je voortaan naar de datum kijken, het is al bijna 2 maanden geleden geschreven en daarom oud en dit heet bumpen. Anders lees even de forumregels. Groetjes van Laraatje, dit topic gaat ook op slot. :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 30 Jun 2010 om 21:00
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz