ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Is er een manier om snel te fokken met je dieren? ik zag toen in bedrijgde dieren installeerde zo'n plaatjes van zo'n fok gebouw er stond bij om snel bedrijgde dieren te fokken ofzow maar in het spel kan ik die niet vinden
weet iemand een andere manier of is dat gebouw er wel dat ik niet goed kijk?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Dat gebouw speel je vrij bij een van de scenario's!! Volgens mij die van Bedreigde diersoorten. Dus, je moet het gebouw eerst vrij spelen of het scenario-einde downloaden die op deze site staat. En dan vind ik nog niet dat het gebouw snel dieren fokt. Het valt wel mee, gewoon een goede leefomgeving voor de dieren maken en maken dat de dieren zich prettig voelen, dan fokken ze vanzelf wel. Hopelijk helpt dit en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 77 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Dat gebouwtje werkt trouwens niet geweldig goed ofzo hoor, dus ik zou er niet al te veel moeite voor doen. Gewoon de dieren tevreden houden, dan krijgen ze vanzelf wel jonkies.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (cheetasuus)
Dat gebouwtje werkt trouwens niet geweldig goed ofzo hoor, dus ik zou er niet al te veel moeite voor doen. Gewoon de dieren tevreden houden, dan krijgen ze vanzelf wel jonkies.
Cheetasaus, wil je voortaan naar de datum kijken, het is al bijna 2 maanden geleden geschreven en daarom oud en dit heet bumpen. Anders lees even de forumregels. Groetjes van Laraatje, dit topic gaat ook op slot. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!