Ik wou zt2 starten en toen ging hij herinstaleren dat heb ik ge anuleert en in de zt2 map op startup.exe geklikt, Op spelen geklikt en toen:
Deze toepasing kan niet worden gestart omdat D3DX9_32.dll niet kan worden gevonden Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen
Is er een andere oplossing voor dit probleem behalve herinstaleren?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Dus je hebt ultieme collectie in één, daar snap ik niet alles van, heb je een error code bij de melding gekregen? Daarmee ga ik even op het web zoeken naar het probleem. Dan link ik het even door, naar de pagina waar het probleem word behandeld.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik kan maar een ding zeggen, en dat is je zoo's plus downloads kopieren en ergens in je documenten documenten zetten. En Zoo Tycoon herinstalleren. Maar voordat je het herinstalleert, even deïnstalleren, en alles, van ZT2 er af gooien, en dan installeren, en niet in één keer. Maar voor je dat doet, zou ik deze vraag ook even op ZT.NL vragen. Misschien weten ze er daar mee over.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (BeetjeGek)
ik had het zelfde probleem maar dan moet je naar je map gaan waar je ZT2 in geinstaleerd hebt en dan op het icoontje van ZT en daarachter staat inkleine letter gewoon de twee letter ''zt'' daar moet je op klikken en als het goed is start ie nuuit zichzelf op.
Kijk eens naar de datum Beetjegek, bijna 2 maanden geleden in augustus 2010, dat heet bumpen en is niet toegstaan in dit forum, dus lees de forumregels AUB. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!