bange bezoekers
caspar1995
Datum: Woensdag, 06 Okt 2010, 19:26 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Curator
kan je dan ook zeggen, waar ze moeten lopen, of lopen ze dan gewoon overal door de dierentuin. en is bij de download's die gebasseerd zijn op pauwen ook rondlopen?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht kan je dan ook zeggen, waar ze moeten lopen, of lopen ze dan gewoon overal door de dierentuin. en is bij de download's die gebasseerd zijn op pauwen ook rondlopen? Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 06 Okt 2010 om 19:26
tigerman
Datum: Woensdag, 06 Okt 2010, 19:37 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
normaal gezien kunnen ze gewoon los rondlopen, behalve als je MM hebt. En nee, je kan niet controleren waar ze lopen, wel ongeveer door alleen hun voedsel op een plaats te leggen, dan blijven ze daar in de buurt.
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht normaal gezien kunnen ze gewoon los rondlopen, behalve als je MM hebt. En nee, je kan niet controleren waar ze lopen, wel ongeveer door alleen hun voedsel op een plaats te leggen, dan blijven ze daar in de buurt. Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 06 Okt 2010 om 19:37
caspar1995
Datum: Woensdag, 06 Okt 2010, 19:39 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
o, oké dat is fijn, maar ik heb marine mania, dan kunnen ze dus niet rondlopen?..... raar....
Bericht o, oké dat is fijn, maar ik heb marine mania, dan kunnen ze dus niet rondlopen?..... raar.... Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 06 Okt 2010 om 19:39
tigerman
Datum: Woensdag, 06 Okt 2010, 19:40 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
ze gaan er zelf niet over zeuren, maar de mensen die in je zoo rondlopen wel.
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht ze gaan er zelf niet over zeuren, maar de mensen die in je zoo rondlopen wel. Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 06 Okt 2010 om 19:40
caspar1995
Datum: Woensdag, 06 Okt 2010, 19:44 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
o, damn, wat raar van zootycoon......
Bericht o, damn, wat raar van zootycoon...... Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 06 Okt 2010 om 19:44
BeetjeGek
Datum: Vrijdag, 12 Nov 2010, 18:31 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik hebhet ook altijd gehad ik toen ik het zat was heb ik zlef ene download ervoor gemaakt. ik ga wel zoeken in mijn bestanden, ik stuur je wel een bericht als ik hm heb
http://ilyana88.deviantart.com/gallery/61991
Bericht ik hebhet ook altijd gehad ik toen ik het zat was heb ik zlef ene download ervoor gemaakt. ik ga wel zoeken in mijn bestanden, ik stuur je wel een bericht als ik hm heb Bericht getypt door - BeetjeGek Toegevoegd op 12 Nov 2010 om 18:31
caspar1995
Datum: Vrijdag, 12 Nov 2010, 20:16 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
helemaal top! daar heb ik heel veel aan!!! maar kun je dat ook aanpassen op andere dieren want dat is iets waar héééél veel mensen nara zoeken!
Bericht helemaal top! daar heb ik heel veel aan!!! maar kun je dat ook aanpassen op andere dieren want dat is iets waar héééél veel mensen nara zoeken! Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 12 Nov 2010 om 20:16
BeetjeGek
Datum: Vrijdag, 12 Nov 2010, 23:12 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
danmoet je ff zeggen welke dieren want dan ga ik hem nu maken wan tik ben um kwijt
Bericht veranderd door: BeetjeGek - Vrijdag, 12 Nov 2010, 23:12
Bericht danmoet je ff zeggen welke dieren want dan ga ik hem nu maken wan tik ben um kwijt Bericht getypt door - BeetjeGek Toegevoegd op 12 Nov 2010 om 23:12
caspar1995
Datum: Zaterdag, 13 Nov 2010, 00:27 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
als je bijvoorbeeld aanstelt dat mensen niet van dieren als pouwen, kalkoenen, leeuwaapjes plompe lori's, al die kleine beesten... maar die zijn van designers dus je mag het niet uitbrengen maar wel aanpassen. maar weet jij een hack waardoor mensen niet bang meer zijn voor bepaalde dieren? dat is namelijk echt tof als je dat kan maken!
Bericht als je bijvoorbeeld aanstelt dat mensen niet van dieren als pouwen, kalkoenen, leeuwaapjes plompe lori's, al die kleine beesten... maar die zijn van designers dus je mag het niet uitbrengen maar wel aanpassen. maar weet jij een hack waardoor mensen niet bang meer zijn voor bepaalde dieren? dat is namelijk echt tof als je dat kan maken! Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 13 Nov 2010 om 00:27
BeetjeGek
Datum: Zaterdag, 13 Nov 2010, 11:18 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Okej dat stuur ff een berich naar me dan stuur ik je de hack, want ik had hem in met niet/actief bestand staanAdded (13 Nov 2010, 11:18) ---------------------------------------------
Quote (tigerman )
maar ze komentoch ooit naar de heekn toe omdat ze gaan rennen enzo dus je hebt er niest anan om eten ver weg te leggen
Quote (tigerman )
maar ze komentoch ooit naar de heekn toe omdat ze gaan rennen enzo dus je hebt er niest anan om eten ver weg te leggen
Bericht Okej dat stuur ff een berich naar me dan stuur ik je de hack, want ik had hem in met niet/actief bestand staanAdded (13 Nov 2010, 11:18) ---------------------------------------------
Quote (tigerman )
Quote (tigerman )
Bericht getypt door - BeetjeGek Toegevoegd op 13 Nov 2010 om 11:18