bange bezoekers
Lucoshi
Datum: Zaterdag, 04 Sep 2010, 17:03 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Bedankt! NU weet ik ook waarom iedereen bij mijn Dieren wegrent XD
Bericht Bedankt! NU weet ik ook waarom iedereen bij mijn Dieren wegrent XD Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 04 Sep 2010 om 17:03
rosella
Datum: Maandag, 06 Sep 2010, 07:56 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
kan het niet zijn door het soort hekken bij sommige hekkens heb ik het zelfde probleem dan niet bij de originele maar wel bij gedownloade
Bericht kan het niet zijn door het soort hekken bij sommige hekkens heb ik het zelfde probleem dan niet bij de originele maar wel bij gedownloade Bericht getypt door - rosella Toegevoegd op 06 Sep 2010 om 07:56
chickboy
Datum: Maandag, 06 Sep 2010, 08:50 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
gedownloade hekken zouden die bug kunnen hebben, maar vaak zijn ze van te voren getest en dan wordt het aangepast, dus dat komt bijna nooit voor. het gebeurt gewoon als je bochten hebt, daarom gebruik ik vaak van die hekken die niet afgerond worden.
Bericht gedownloade hekken zouden die bug kunnen hebben, maar vaak zijn ze van te voren getest en dan wordt het aangepast, dus dat komt bijna nooit voor. het gebeurt gewoon als je bochten hebt, daarom gebruik ik vaak van die hekken die niet afgerond worden. Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 06 Sep 2010 om 08:50
rosella
Datum: Donderdag, 09 Sep 2010, 21:05 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
voor mij maakt het eigenlijk nooit veel verschil ik laat bijna nooit bezoekers in mijn dierentuin soms kun je ook dubbel hekken plaatsen een voor een realistische schijn en de ander voor de bezoekers gerust te stellen
Bericht voor mij maakt het eigenlijk nooit veel verschil ik laat bijna nooit bezoekers in mijn dierentuin soms kun je ook dubbel hekken plaatsen een voor een realistische schijn en de ander voor de bezoekers gerust te stellen Bericht getypt door - rosella Toegevoegd op 09 Sep 2010 om 21:05
chickboy
Datum: Donderdag, 09 Sep 2010, 21:14 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
dat is soms ook handig een ander hek ervor plaatsen. zo kun je bijv. het hek metr touwen erom heen plaatsen, want daar kunnen namelijk geen bochten inkomen.
Bericht dat is soms ook handig een ander hek ervor plaatsen. zo kun je bijv. het hek metr touwen erom heen plaatsen, want daar kunnen namelijk geen bochten inkomen. Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 09 Sep 2010 om 21:14
rosella
Datum: Vrijdag, 10 Sep 2010, 07:46 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ja inderdaad een om de bezoekers van de dieren weg te houden zoals in het echt
Bericht ja inderdaad een om de bezoekers van de dieren weg te houden zoals in het echt Bericht getypt door - rosella Toegevoegd op 10 Sep 2010 om 07:46
jeffrey
Datum: Woensdag, 15 Sep 2010, 20:17 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
zo zie je maar weer dat 1 topic iedereen kan helpen
Always look on the bright side of life!
Bericht zo zie je maar weer dat 1 topic iedereen kan helpen Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 15 Sep 2010 om 20:17
tjalf
Datum: Donderdag, 30 Sep 2010, 20:09 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Verzorger
Om mij mag er wel eens een hack komen waarmee sommige kleine dieren zoals de Blauwe pauw de bezoekers niet bang maken
Bericht Om mij mag er wel eens een hack komen waarmee sommige kleine dieren zoals de Blauwe pauw de bezoekers niet bang maken Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 30 Sep 2010 om 20:09
Knakworst
Datum: Donderdag, 30 Sep 2010, 21:15 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Volgens mij renen ze niet eens weg van pauwen hoor. ik heb ze gewoon los lopen over mijn pleintje
Bericht Volgens mij renen ze niet eens weg van pauwen hoor. ik heb ze gewoon los lopen over mijn pleintje Bericht getypt door - Knakworst Toegevoegd op 30 Sep 2010 om 21:15
chickboy
Datum: Zaterdag, 02 Okt 2010, 15:50 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
Quote (tjalf )
Om mij mag er wel eens een hack komen waarmee sommige kleine dieren zoals de Blauwe pauw de bezoekers niet bang maken
dit is in een bepaalde uitbreiding veranderd, ik weet zo snel niet welke.
Bericht Quote (tjalf )
dit is in een bepaalde uitbreiding veranderd, ik weet zo snel niet welke.Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 02 Okt 2010 om 15:50