ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
daar moet je een progamma voor downloaden (ik moest dat tenminste wel), er zijn er meerdere. als je er tekst wil bijplakken moet je windows movie maker hebben, anders moet je die ook gewoon even downloaden.
2
Verzorger
je zou gamecam v 2.5 kunnen gebruiken, je moet het gewoon opzoeken op google en dan vind je wel iets (het is gratis te downloaden.) je hebt ook een speciaal progamma nodig opm het te laten werken, er staat wel ergens een link op de pagina voor dat programma.
2
Verzorger
dat probleem had ik eerst ook, ik heb het zelf al opgelost. maar krijg je het probleem meteen de eerste keer als je het opstart nadat je de comupter heb opgestart, of de tweede keer? want dat kan andere problemen betekenen.
2
Verzorger
dan kan ik het probleem wel oplossen. hier dus een handleiding:
je hebt de computer opgestart. je start gamecam op. hij checkt voor een update van gamecam en intialized (of hoe het ook heet). dan sluit het zichzelf af. als je er weer op klikt geef hij die foutmelding, dus dat werkt niet. je moet op de balk onder in beeld rechts selecteren verborgen pictogrammen weergeven. als die zich verbergen staat gamecam er ook bij. je kan dan allerlei dingen selecteren, hiermee kan je gamecam wel beheren zonder foutmelding.
en ja rosella dat bestaat, zo showen sommigen op youtube hun dierentuinen. je kan er trouwens niet lang mee opnemen, dus je zult voor langere filmpjes de bestanden achter elkaar moeten plakken.