ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik heb een dier in de ultieme collectie dat op een sabeloryx lijkt, maar toch een beetje anders is. Dit is het enige dier ( ik heb nog niet alle gespeeld) dat geen naam of zoopedie heeft. Is dat normaal? Hoe kan ik dit verhelpen? Dit spel is nieuw en pas geinstalleerd.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Dat is de Addax, eigenlijk een officiele maar engelse download, die er automatisch bij komt als je een Uitbreiding, of de ultieme collectie installeerd. Het feit dat hij engels is, zorgt er voor dat hij geen naam heeft, en daar zul je maar mee moeten leven Banner+Avatar made by McCamel
0
Vrijwilliger
Ik kan nog steeds niet op de site komen, er staat:Sorry, maar het forum is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het straks nog eens.
Moet je je opnieuw registreren of kun je gewoon inloggen met het password van inlognaam van het super forum?
Added (29 Dec 2010, 16:52) --------------------------------------------- zelfs het registreren lukt niet.....
Added (29 Dec 2010, 16:56) --------------------------------------------- Ik weet niet of je je opnieuw moet registreren of gewoon kunt inloggen met het superforum pasword en inlognaam. Maar zelfs het registreren lukt niet en ik krijg de link niet open: ik krijg steeds het bericht dat het forum tijdelijk niet beschikbaar is....
Added (29 Dec 2010, 17:10) --------------------------------------------- Ik kan maar niet op de site komen. ik weet niet of je opnieuw moet inloggen met een andere password en inlognaam.
Added (29 Dec 2010, 17:11) --------------------------------------------- waarom komen al mijn berichten toch hier terecht en niet op de op het andere forum
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 91 Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
David dit komt omdat de site met server problemen zit had ik toenet gelezen. dus sorry er is niks aan te doen misschien moet je wachten want volgens mij stoort het niet zo erg toch??
Datum: Donderdag, 30 Dec 2010, 21:05 | Bericht # 9
Davida777
0
Vrijwilliger
Hee Dierenpark, ik was even in de war met die pagina's. Ik zag niet dat er meerdere pagina's waren, ik zag alleen Antons bericht... Je hebt helemaal gelijk hoor. Sorry, ik moet wat geduldiger zijn. Ik ben trouwens geen David, maar een zij, Davida
Bedankt Raymond, ik heb het gedownload.
Hij zal wel in een bepaalde map moeten ofzo, want hij pakt 'm niet. Zt2 De Ultieme versie zit waarschijnlijk een beetje anders in elkaar. ...dus als iemand weet waar ik 'm precies moet plaatsen dat hij werkt....alle advies is welkom?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Dit is de map waar je hem in moet plaatsen voor Windows XP: My Computer, C:, Program Files, Microsoft Games, Zoo Tycoon 2. Je moet die file die raymond je heeft gestuurd dus daarin stoppen. Voor Windows 7, Windows Vista, en Mac computers weet ik het niet, sorry... Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Vrijdag, 31 Dec 2010, 09:13