Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Zootycoon 2 Executeble wekrt niet meer
Maarten
Datum: Zondag, 08 Maa 2009, 20:16 | Bericht # 1   
Maarten 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Na een paar downloads (onderandere van REY en ZTW) gedowload te hebben start mijn spel niet meer op en krijg ik een foutmelding. Ik weet niet welke download het is want ik installeerde er meerdere tegelijk sad Heeft iemand dit probleem gehad of een oplosing?

Alvast bedankt!

Ehh....Hallow xD
BerichtNa een paar downloads (onderandere van REY en ZTW) gedowload te hebben start mijn spel niet meer op en krijg ik een foutmelding. Ik weet niet welke download het is want ik installeerde er meerdere tegelijk sad Heeft iemand dit probleem gehad of een oplosing?

Alvast bedankt!

Bericht getypt door - Maarten
Toegevoegd op 08 Maa 2009 om 20:16
raymondhoek
Datum: Zondag, 08 Maa 2009, 20:24 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Quote (Maarten)
Na een paar downloads (onderandere van REY en ZTW) gedowload te hebben start mijn spel niet meer op en krijg ik een foutmelding. Ik weet niet welke download het is want ik installeerde er meerdere tegelijk Heeft iemand dit probleem gehad of een oplosing?

Haal ze allemaal weg, en ga ze 1 voor 1 terug zetten, en na elke terug gezette download weer even kijken of alles nog werkt, zoja dan weer een download erbij.
Zo nee, dan die download verwijderen...

Raymond wink

Bericht
Quote (Maarten)
Na een paar downloads (onderandere van REY en ZTW) gedowload te hebben start mijn spel niet meer op en krijg ik een foutmelding. Ik weet niet welke download het is want ik installeerde er meerdere tegelijk Heeft iemand dit probleem gehad of een oplosing?

Haal ze allemaal weg, en ga ze 1 voor 1 terug zetten, en na elke terug gezette download weer even kijken of alles nog werkt, zoja dan weer een download erbij.
Zo nee, dan die download verwijderen...

Raymond wink

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 08 Maa 2009 om 20:24
Erry2000
Datum: Maandag, 09 Maa 2009, 08:29 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

En mocht de fout bij een van de ZTW of de ZTSF downloads liggen, dan hoor ik dat graag, zodat ik deze tijdelijk offline kan halen happy . Alvast bedankt daarvoor!

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtEn mocht de fout bij een van de ZTW of de ZTSF downloads liggen, dan hoor ik dat graag, zodat ik deze tijdelijk offline kan halen happy . Alvast bedankt daarvoor!

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 09 Maa 2009 om 08:29
Maarten
Datum: Maandag, 09 Maa 2009, 08:32 | Bericht # 4   
Maarten 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Ik zal het nakijken wink Ik laat jullie horen welke download het is.

Ehh....Hallow xD
BerichtIk zal het nakijken wink Ik laat jullie horen welke download het is.

Bericht getypt door - Maarten
Toegevoegd op 09 Maa 2009 om 08:32
RaptorV
Datum: Maandag, 09 Maa 2009, 09:16 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Parkeerhulp

Ik heb dit probleem ook gehad. Zodra ik een zoo opende crashte het spel. Dit kwam door een hack. Ik dacht Scenario Einde, maar die had ik al eerder en toen was er niets fout. Dus misschien is het het beste eerst alle hacks te verwijderen.

Raptor.Verhoeven

Please watch RaptorVerhoeven on youtube.
BerichtIk heb dit probleem ook gehad. Zodra ik een zoo opende crashte het spel. Dit kwam door een hack. Ik dacht Scenario Einde, maar die had ik al eerder en toen was er niets fout. Dus misschien is het het beste eerst alle hacks te verwijderen.

Raptor.Verhoeven

Bericht getypt door - RaptorV
Toegevoegd op 09 Maa 2009 om 09:16
paultjuh
Datum: Woensdag, 25 Maa 2009, 15:44 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Je moet ook uitkijken dat je niet teveel downloads neemt, sommige computers kunnen dat namelijk niet aan!
BerichtJe moet ook uitkijken dat je niet teveel downloads neemt, sommige computers kunnen dat namelijk niet aan!

Bericht getypt door - paultjuh
Toegevoegd op 25 Maa 2009 om 15:44
chicken
Datum: Zaterdag, 02 Mei 2009, 19:08 | Bericht # 7   
chicken 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

dat klopt bij mij is hij ook eens een keer gecrasht mijn computer dan alles was toen weg hele com op nieuw instellen
Berichtdat klopt bij mij is hij ook eens een keer gecrasht mijn computer dan alles was toen weg hele com op nieuw instellen

Bericht getypt door - chicken
Toegevoegd op 02 Mei 2009 om 19:08
Giraffe87
Datum: Dinsdag, 05 Mei 2009, 13:01 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Je moet idd niet te veel downloaden, naast wat er met de pc kan gebeuren word het spel er ook langzamer van.

Ik heb er ook wel eens last van dat het spel uitvalt, meestal als ik een gedownlaod dier als eerst of als een van de eerste gebruik.
Maar dat de pc helemaal craschte heb ik gelukkig niet meegemaakt, maar als dat gebeurt moet er wel iets heel erg mis zijn met de download denk ik.

BerichtJe moet idd niet te veel downloaden, naast wat er met de pc kan gebeuren word het spel er ook langzamer van.

Ik heb er ook wel eens last van dat het spel uitvalt, meestal als ik een gedownlaod dier als eerst of als een van de eerste gebruik.
Maar dat de pc helemaal craschte heb ik gelukkig niet meegemaakt, maar als dat gebeurt moet er wel iets heel erg mis zijn met de download denk ik.

Bericht getypt door - Giraffe87
Toegevoegd op 05 Mei 2009 om 13:01
xJur
Datum: Donderdag, 28 Mei 2009, 22:35 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik had die fout eerst ook, maar toen heb ik hem gewoon opnieuw geinstaleerd. En nagedacht over welke download ik nodig had en welke niet. Zo voorkom je dat het spel vastloopt en je hebt een minder groote download map dus als er iets crasht kan je sneller kijken hoe het komt.

"Burgers zoo, een reis om de wereld in 1 dag"
BerichtIk had die fout eerst ook, maar toen heb ik hem gewoon opnieuw geinstaleerd. En nagedacht over welke download ik nodig had en welke niet. Zo voorkom je dat het spel vastloopt en je hebt een minder groote download map dus als er iets crasht kan je sneller kijken hoe het komt.

Bericht getypt door - xJur
Toegevoegd op 28 Mei 2009 om 22:35
Fred
Datum: Maandag, 01 Jun 2009, 14:37 | Bericht # 10   
Fred 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Quote (xJur)
En nagedacht over welke download ik nodig had en welke niet.

Inderdaad, ga niet in het wilde weg gaan downloaden, een computer heeft ook grenzen.
Hopelijk vind je snel wat er schort en crashed je spel niet helemaal.
Ik heb het eens meegemaakt en ik was alles kwijt. :(
Bericht
Quote (xJur)
En nagedacht over welke download ik nodig had en welke niet.

Inderdaad, ga niet in het wilde weg gaan downloaden, een computer heeft ook grenzen.
Hopelijk vind je snel wat er schort en crashed je spel niet helemaal.
Ik heb het eens meegemaakt en ik was alles kwijt. :(

Bericht getypt door - Fred
Toegevoegd op 01 Jun 2009 om 14:37
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz