Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
zt2 beeldlocatie probleem
chickboy
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 09:44 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Verzorger

ik wou eigenlijk dit jaar beginnen met showen, maar toen ik de screens wou maken lukte dat niet;

de overzichtsfoto had ik gemaakt, ik ging in bezoekersmode maar toen ik vooruit wou deed het spel niks. ik dacht dat het spel vast was gelopen of zoiets, maar toen ik de restaartbutton in wou drukken, reageerde het spel opeens..... op de actie die ik een halve minuut geleden uitvoerde. en sindsdien is het erger geworden, ik heb het robleem ook al een klein beetje als ik niet in bezoekersmode zit.

weet iemand hoe dit kan?

Bericht veranderd door: chickboy - Zondag, 16 Jan 2011, 18:34
Berichtik wou eigenlijk dit jaar beginnen met showen, maar toen ik de screens wou maken lukte dat niet;

de overzichtsfoto had ik gemaakt, ik ging in bezoekersmode maar toen ik vooruit wou deed het spel niks. ik dacht dat het spel vast was gelopen of zoiets, maar toen ik de restaartbutton in wou drukken, reageerde het spel opeens..... op de actie die ik een halve minuut geleden uitvoerde. en sindsdien is het erger geworden, ik heb het robleem ook al een klein beetje als ik niet in bezoekersmode zit.

weet iemand hoe dit kan?

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 15 Jan 2011 om 09:44
Jeroen642
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 19:04 | Bericht # 2   
Jeroen642 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

hmm, heb je heel veel bezoekers in je park lopen ? -> ik had 1x redelijk wat bezoekers op 1 plek toen was me spel ook traag geworde :S
of is je pc "te" sloom ?
probeer misschien je graphics wat naar beneden te zetten misschien helpt dat
Berichthmm, heb je heel veel bezoekers in je park lopen ? -> ik had 1x redelijk wat bezoekers op 1 plek toen was me spel ook traag geworde :S
of is je pc "te" sloom ?
probeer misschien je graphics wat naar beneden te zetten misschien helpt dat

Bericht getypt door - Jeroen642
Toegevoegd op 15 Jan 2011 om 19:04
chickboy
Datum: Zondag, 16 Jan 2011, 18:36 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Verzorger

mijn pc is niet te sloom, en aan bezoekers kan het niet liggen (het gebeurd ook als ik nul bezoekers door mijn park heb lopen.) het kan misschien aan die graphics liggen, aangezien het begon toen ik die hoge graphics instellde, zal eens kijken.

Added (16 Jan 2011, 17:21)
---------------------------------------------
ok, hij DEED het weer goed tot dat iemand (ik noem geen namen) zei hoe ik met een klein schermpje kon spelen, ik wist het serieus niet.
alleen als je het scherm dan weer groot maakt, heeft dat een naar bijeffect als je de zoomhack ingame hebt; het beeld staat naar rechts en is vaag. ik heb dus zt2 van mijn pc afgegooid, probeer het nu opnioieuw te installeren maar als ik het spel probeer te installeren blijft ie op 80 procent steken als hij de ui.z2f probeerd te kopieeren. weet iemand hier iets van?

Added (16 Jan 2011, 18:36)
ok, opgelost

maar dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik hier post, aangezien ik toch geen zt2 meer heb!!!!!!
het beeld staat nog steeds naar rechts, en dat kan ik er gewoon echt niet af krijgen. mijn zt2 is dus gewoon naar de kl***n!

Berichtmijn pc is niet te sloom, en aan bezoekers kan het niet liggen (het gebeurd ook als ik nul bezoekers door mijn park heb lopen.) het kan misschien aan die graphics liggen, aangezien het begon toen ik die hoge graphics instellde, zal eens kijken.

Added (16 Jan 2011, 17:21)
ok, hij DEED het weer goed tot dat iemand (ik noem geen namen) zei hoe ik met een klein schermpje kon spelen, ik wist het serieus niet.
alleen als je het scherm dan weer groot maakt, heeft dat een naar bijeffect als je de zoomhack ingame hebt; het beeld staat naar rechts en is vaag. ik heb dus zt2 van mijn pc afgegooid, probeer het nu opnioieuw te installeren maar als ik het spel probeer te installeren blijft ie op 80 procent steken als hij de ui.z2f probeerd te kopieeren. weet iemand hier iets van?

Added (16 Jan 2011, 18:36)
ok, opgelost

maar dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik hier post, aangezien ik toch geen zt2 meer heb!!!!!!
het beeld staat nog steeds naar rechts, en dat kan ik er gewoon echt niet af krijgen. mijn zt2 is dus gewoon naar de kl***n!

Toegevoegd op 16 Jan 2011 om 18:36
Jeroen642
Datum: Zondag, 16 Jan 2011, 18:49 | Bericht # 4   
Jeroen642 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Wat heb je al geprobeert om je hacks te verwijderen ?
als het aan je zoom hack ligt zou ik die proberen te verwijderen.
ik speel ook op klein scherm maar mijn zoom hack werkt prima
BerichtWat heb je al geprobeert om je hacks te verwijderen ?
als het aan je zoom hack ligt zou ik die proberen te verwijderen.
ik speel ook op klein scherm maar mijn zoom hack werkt prima

Toegevoegd op 16 Jan 2011 om 18:49
chickboy
Datum: Zondag, 16 Jan 2011, 19:05 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Verzorger

uhm.. ik heb het spel er vanaf gegooid en er opnieuw opgezet. ik heb dus geen een download meer!!!!!

Berichtuhm.. ik heb het spel er vanaf gegooid en er opnieuw opgezet. ik heb dus geen een download meer!!!!!

Toegevoegd op 16 Jan 2011 om 19:05
thomvonder
Datum: Zondag, 16 Jan 2011, 19:34 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Quote (chickboy)
uhm.. ik heb het spel er vanaf gegooid en er opnieuw opgezet. ik heb dus geen een download meer!!!!!

als het na een herinstalatie nog niet werkt denk ik dat het aan je PC ligt, of je disk kan beschadigd zijn...
Bericht
Quote (chickboy)

als het na een herinstalatie nog niet werkt denk ik dat het aan je PC ligt, of je disk kan beschadigd zijn...

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 16 Jan 2011 om 19:34
Jeroen642
Datum: Zondag, 16 Jan 2011, 19:35 | Bericht # 7   
Jeroen642 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

hmm welke ZT2 heb je ? ultimate collection of alles los ?
het lijkt me stug dat als je 1x naar windowed mode gaat heel zt kapot is het moet gewoon werken XD
Berichthmm welke ZT2 heb je ? ultimate collection of alles los ?
het lijkt me stug dat als je 1x naar windowed mode gaat heel zt kapot is het moet gewoon werken XD

Toegevoegd op 16 Jan 2011 om 19:35
raymondhoek
Datum: Zondag, 16 Jan 2011, 22:25 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Als ik dit zo lees, denk ik eerder aan een computer probleem, dan aan een Zoo Tycoon 2 probleem...
Dus misschien ken je iemand die net zoals ik wel eens heel erg goed met computers kan rommelen, die er wel even naar wilt kijken.
Want ik kan dit niet verhelpen op afstand.

Raymond ;)

BerichtAls ik dit zo lees, denk ik eerder aan een computer probleem, dan aan een Zoo Tycoon 2 probleem...
Dus misschien ken je iemand die net zoals ik wel eens heel erg goed met computers kan rommelen, die er wel even naar wilt kijken.
Want ik kan dit niet verhelpen op afstand.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 16 Jan 2011 om 22:25
chickboy
Datum: Maandag, 17 Jan 2011, 14:36 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Verzorger

dat hoeft niet, als het aan de computer ligt dan kan dat makkelijk worden verholpen, ik ben namelijk aan het sparen voor een nieuwe laptop en kan bijna die kopen die ik wil.

Berichtdat hoeft niet, als het aan de computer ligt dan kan dat makkelijk worden verholpen, ik ben namelijk aan het sparen voor een nieuwe laptop en kan bijna die kopen die ik wil.

Toegevoegd op 17 Jan 2011 om 14:36
Aurlord
Datum: Zondag, 23 Jan 2011, 13:14 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Sorry als dit een bump is, maar je kan ook alle mappen van ZT2 langsgaan.
En daar staat ergens iets met x100 100 of x200 200 dat moet je veranderen in x300 300.
Als dat niet werkt ligt het echt aan je computer.

Lars1998 :D

BerichtSorry als dit een bump is, maar je kan ook alle mappen van ZT2 langsgaan.
En daar staat ergens iets met x100 100 of x200 200 dat moet je veranderen in x300 300.
Als dat niet werkt ligt het echt aan je computer.

Lars1998 :D

Bericht getypt door - Aurlord
Toegevoegd op 23 Jan 2011 om 13:14
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz