ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Je moet dan gewoon de krassen eraf halen. Oh wacht, Raymond was me voor. Maar dat is de enige oplossing. Daar is niks raars aan ik had het ook toen ik Marine Mania instaleerde. XD
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
toen ik zelf mijn eerste MM cd probeerde te installeren, was daar gewoon echt iets fouts aan, ik staarte het spel op, als ik ook maar iets probeerde sloot zt2 zich af en moest ik het hele spel er weer afgooien en er weer op zetten voordat ik het weer kon spelen, en toen gebeurde precies hetzelfde (ik heb de cd uiteindelijk maar weer terug gebracht naar waar ik hem gekocht had, en lang nadat ik UD had gekocht heb gekocht vond ik eindelijk weer een hoesje van MM in de schappen van een winkel, meteen gekocht en die deed het wel..)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Soms moet je hem een tweede keer erop zetten. Dit komt omdat je hem al een keertje hebt geinstalleerd en dan blijven er altijd bestanden achter op de computer. Dus, je moet echt alles deinstalleren. En daarna lukte het mij wel. Probeer het maar eens. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
ik heb daar geen bestanden van
Added (31 Jan 2011, 14:14) --------------------------------------------- Ik heb nu dc er weer op maar ik kan nig steeds MM niet installeren. Als ik wil spelen zegt hij dat de cd er niet inzit.