vragen over marine mania
Alexx
Datum: Dinsdag, 22 Feb 2011, 09:05 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Weet je zeker dat je Zoo Tycoon 2 hebt en niet de Marine Mania van de eerste Zoo Tycoon. Dit is niet flauw bedoeld hoor, maar Zoo Tycoon 2 is een spel voor 3+, dus het zou niet zo moeiljk moeten zijn om de knoppen te vinden...
Bericht Weet je zeker dat je Zoo Tycoon 2 hebt en niet de Marine Mania van de eerste Zoo Tycoon. Dit is niet flauw bedoeld hoor, maar Zoo Tycoon 2 is een spel voor 3+, dus het zou niet zo moeiljk moeten zijn om de knoppen te vinden... Bericht getypt door - Alexx Toegevoegd op 22 Feb 2011 om 09:05
nielsorka
Datum: Dinsdag, 22 Feb 2011, 09:29 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
snap ik maar bij jullie zit dat scherm toch onderin bij mij aan de zijkant mischien is dat het
he zoo tycoon fans
Bericht snap ik maar bij jullie zit dat scherm toch onderin bij mij aan de zijkant mischien is dat het Bericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 22 Feb 2011 om 09:29
caspar1995
Datum: Dinsdag, 22 Feb 2011, 10:17 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
dat is echt zoo tycoon 1, daar zit het menu aan de zijkant, laat anders is een screen zien : druk op prnt en dan ga je naar paint plak je hem,sla je hem op ga je naar imagehack, upload je hem daar en dan plaats je hem hier
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht dat is echt zoo tycoon 1, daar zit het menu aan de zijkant, laat anders is een screen zien : druk op prnt en dan ga je naar paint plak je hem,sla je hem op ga je naar imagehack, upload je hem daar en dan plaats je hem hier Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 22 Feb 2011 om 10:17
Alexx
Datum: Dinsdag, 22 Feb 2011, 10:27 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Kijk, zo ziet de lay-out van Zoo Tycoon 2 eruit: Dat wat jij bedoelt is dus blijkbaar Zoo Tycoon 1, dus deze vragen horen niet in dit forum thuis
Bericht Kijk, zo ziet de lay-out van Zoo Tycoon 2 eruit: Dat wat jij bedoelt is dus blijkbaar Zoo Tycoon 1, dus deze vragen horen niet in dit forum thuis Bericht getypt door - Alexx Toegevoegd op 22 Feb 2011 om 10:27
nielsorka
Datum: Dinsdag, 22 Feb 2011, 20:06 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
oooooh thanksAdded (22 Feb 2011, 20:06) --------------------------------------------- heb nu 2 en vraag hoe zet je daken op je gebouw want ik wil een aquaruim maken
he zoo tycoon fans
Bericht oooooh thanksAdded (22 Feb 2011, 20:06) --------------------------------------------- heb nu 2 en vraag hoe zet je daken op je gebouw want ik wil een aquaruim maken
Bericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 22 Feb 2011 om 20:06
Dierenpark
Datum: Dinsdag, 22 Feb 2011, 22:00 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
ik heb een ding wat mij opvalt hoe kan jij zt2 MM hebben zonder Zt2 gewoon te hebben tenminste zo vat ik dat op uit jouw berichten
Bericht ik heb een ding wat mij opvalt hoe kan jij zt2 MM hebben zonder Zt2 gewoon te hebben tenminste zo vat ik dat op uit jouw berichten Bericht getypt door - Dierenpark Toegevoegd op 22 Feb 2011 om 22:00
Alexx
Datum: Dinsdag, 22 Feb 2011, 22:11 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik snap ook niet hoe hij MM heeft zonder Zoo Tycoon zélf Maar nu ter zake, als ik jou was nielsorka, zou ik deze vragen stellen in het Zoo Tycoon forum en niet in het Zoo Tycoon 2 forum, want ik kan geen vragen over Zoo Tycoon 1 beantwoorden. Het dus handiger om dit in een ander forum te gaan posten.
Bericht Ik snap ook niet hoe hij MM heeft zonder Zoo Tycoon zélf Maar nu ter zake, als ik jou was nielsorka, zou ik deze vragen stellen in het Zoo Tycoon forum en niet in het Zoo Tycoon 2 forum, want ik kan geen vragen over Zoo Tycoon 1 beantwoorden. Het dus handiger om dit in een ander forum te gaan posten. Bericht getypt door - Alexx Toegevoegd op 22 Feb 2011 om 22:11
nielsorka
Datum: Woensdag, 23 Feb 2011, 10:49 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ja oke maar heb zoo tycoon 2 en mm2
he zoo tycoon fans
Bericht ja oke maar heb zoo tycoon 2 en mm2 Bericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 23 Feb 2011 om 10:49
Joshua
Datum: Woensdag, 23 Feb 2011, 21:36 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Nielsorka kijk hier eens zo kan je een dak plaatsen op een basin of gewoon op ander hek werk. Link : http://superzt.ucoz.com/forum/16-1439-1
nielsorka
Datum: Donderdag, 24 Feb 2011, 08:57 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
maar ik heb niet zoon icoontje van verhoogde paden ?
he zoo tycoon fans
Bericht maar ik heb niet zoon icoontje van verhoogde paden ? Bericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 24 Feb 2011 om 08:57