ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
he iedereen ik heb sinds kort zoo tycoon 2 marine mania maar ik eb wat vragen hoe geef je ze te eten? en hoe kan je lopen ik zag op youtube iemand die gewoon kon lopen weet je wel en met gestrande dieren snap ik het ook niet helemaal ik hoop dat jullie me kunnen helpen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
alles werkt als gewoon zt2. en gestrande dieren krijg je als dieren uit het verblijf ontsnappen en dus op het land komen. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
je geeft ze eten door het te plaatsen. bij het dier klik je op dat gezichtje en dan op het voedsel,dan kom je op de pagina met voedsel voor dat dier. lopen doe je met een van de knoppen links of door G te drukken. en de shows kan je niet zelf doen,je kan ze wel bekijken en je kan ze zelf trainen. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
je drukt op het dier, dan op dat balletje met dat sterretje, je plaatst een traincenter, vervolgens druk je op de oevening die je wilt doen en de rest volgt zich zelf
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Dat klopt niet, anders kan je ook op het knopje "bezoekersmodus" in het menu drukken. (linksonder op het scherm) Als het goed is zou je dan kunnen lopen, dieren voeren, foto's nemen enz.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
heel erg bedankt maar een vriend heeft the complete collection en die heeft de zelfde vragen is daar de besturing het zelfde als bij mij? he zoo tycoon fans
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
Quote (nielsorka)
hoe werkt gewoon zoo tycoon heb alleen mARINE MANIA
dat is wel erg raar, als je marine mania hebt heb je ook zt2 xD
en de besturing is gewoon het zelfde ja, aleen met complete collection heb je natuurlijk ook nog een paar extra opties van uitgestorven diersoorten ik raad je aan om gewoon eerst de zelfstudies te doen, bij campagne modus in het hoofdmenu (het knopje met de sleutel en het slot dus)
Bericht veranderd door: chickboy - Dinsdag, 22 Feb 2011, 09:03