Met deze hack kan je je ingang verwijderen en vervolgens een "tegel" terugplaatsen die de bezoekers weer laat komn.
Let wel op dat je dus meerdere hacks tegelijkertijd krijgt met deze download én dat je geen andere hacks al geïnstalleerd mag hebben. (als je wél andere hacks heb, kan je dit bestand de meeste zzzz's geven van alle downloads)
Ook kan je op deze site een aparte hack downloaden waarmee je alle ingangen uit het spel als object kan plaatsen.
Geen idee, maar er zijn ook andere ingang-verwijderings hacks op andere sites te downloaden. Die zijn gemaakt door andere modders, alleen bij die hacks heb je het probleem dat er geen gasten meer in de zoo komen
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0
Stagiaire
in heb hier ook problemen mee, er komen dan geen gasten meer bij mij ook al plaats ik van die soort matjes, het lukt gewoon niet en asl ik een nieuwe zoo open en te lang wacht met hokken maken en dieren erin doen dan komen er helemaal geen mensen! Heeft iemand dit ook of kan iemand dit oplossen???
Ze zeggen op de site dat de hack niet zou werken met andere hacks die geïnstalleerd zijn. Maar je kan gewoon alle andere hacks laten staan hoor, als je wilt dat deze inganghack een andere inganghack "overschrijdt" (dus dat alleen deze hack werkt) hoef je alleen maar deze hack de meeste zzz's van alle bestanden te geven.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Dat vinden sommige mensen mooier en dan kunnen ze eventueel een eigen ingang maken. Ik zelf vind het niks, het is een hack dus het vertraagt je spel alleen maar denk ik. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!