ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Elke keer wanneer ik een uitdagingsspel zit te spelen komen er kleine foutjes te voorschijn. En op een gegeven moment loopt het spel helemaal vast. Ik was gisteren een uitdagingsspel aan het spelen, was bijna klaar met alle uitdagingen en had zelfs al een watershowuitdaging gedaan omdat ik toch al mijn prijzen wil winnen en ook bij 1 uitdagingsdierentuin ook alle prijzen wil winnen. Maar dan sluit het spel ineens af en heb ik ook de prijzen niet meer. IK baal hiervan als een stekker want ik had gisteren een mooie dierentuin met diverse dieren erin. Ik snap het niet hoor. IK heb 1 cheat gebruikt en dat is dat ik mezelf al vanaf het begin veel geld heb geschonken. Ik begin gewoon vanavond opnieuw en misschien dat iemand een oplossing weet. Bij voorbaat dank alvast en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Het is een probleem met je werkgeheugen... Dus dan vraag ik me af hoeveel werkgeheugen je hebt. Want zodra je TE weinig werkgeheugen hebt, kan ZT2 niet spelen, en als voorzorg voor/van de pc, sluit je eigen pc ZT2 af voor alle veiligheid...
Voormalig Crewlid
Directeur
Hoe kan ik dat werggeheugen dan vergroten of er in ieder geval ervoor zorgen dat het spel niet vastloopt? En waar kan ik dat werkgeheugen vinden? Bedankt alvast en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Werkgeheugen moet vaak door een monteur (of iemand met verstand ervoor) worden aangesloten, het werkt namelijk niet van zelf... Je kan werkgeheugen kopen in elk beetje zelf recpecteerende computer zaak...
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, bedankt voor jullie tips. Dat laatste, opslaan doe ik inderdaad heel vaak. Ik heb nu weer een uitdagingszoo en zonder 1 download te gebruiken. En nu blijft hij het goed doen en heb ik geen enkel probleem met het spel. Ja, in het begin begint hij traag maar als het spel eenmaal op gang is, is het leuk spelen en gaat hij niet langzaam of iets anders. En ik hoop dat het blijft. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
Ik heb ook dat ZT2 vaak vastloopt maar dit gebeurt alleen maar als ik een nieuwe Galapagos-reuzenschildpad plaats of krijg. Voor de rest heb iknergens last van. Weet iemand hier misschien een oplossing voor???
Ik heb ook dat ZT2 vaak vastloopt maar dit gebeurt alleen maar als ik een nieuwe Galapagos-reuzenschildpad plaats of krijg. Voor de rest heb iknergens last van. Weet iemand hier misschien een oplossing voor???
Ik had EXACT het zelfde probleem... Totdat ik ZT2 AA had geinstaleerd... Misschien/Waarschijnlijk zit er iets in die uitbreiding dat het probleem verhelpt...