Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Paar vragen.
Mikey1001Mike
Datum: Dinsdag, 19 Apr 2011, 22:46 | Bericht # 1   
Mikey1001Mike 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Hallo allemaal. Ik heb zojuist Zoo tycoon 2 Ultimate collection vandaag gekocht. Ik heb vroeger ook best veel ZT1 gespeeld. En een echte dierentuinliefhebber als ik moest natuurlijk deel 2 een keer kopen.

Nu heb ik in de showroom echt hele mooie projecten gezien. Nu zou ik graag willen weten of ik speciale downloads nodig heb om ook zoiets moois te kunnen maken. Nu snap ik echt dat ik heel lang moet oefenen om zoiets moois te kunnen maken. Maar ik wou weten of ik daar speciale downloads voor nodig heb.
Ik wil ook van die mooie gebouwen kunnen maken met binnenverblijven enz. Echt ik vind het zo mooi. :D

Ook snap ik de dieren nog niet helemaal. In ZT1 kon je altijd heel gemakkelijk zien wat de dieren voor grond nodig hebben en beplanting etc etc. In deel 2 heb ik daar nog een beetje moeite mee.

Alvast bedankt. B)

Bericht veranderd door: Mikey1001Mike - Dinsdag, 19 Apr 2011, 22:51
BerichtHallo allemaal. Ik heb zojuist Zoo tycoon 2 Ultimate collection vandaag gekocht. Ik heb vroeger ook best veel ZT1 gespeeld. En een echte dierentuinliefhebber als ik moest natuurlijk deel 2 een keer kopen.

Nu heb ik in de showroom echt hele mooie projecten gezien. Nu zou ik graag willen weten of ik speciale downloads nodig heb om ook zoiets moois te kunnen maken. Nu snap ik echt dat ik heel lang moet oefenen om zoiets moois te kunnen maken. Maar ik wou weten of ik daar speciale downloads voor nodig heb.
Ik wil ook van die mooie gebouwen kunnen maken met binnenverblijven enz. Echt ik vind het zo mooi. :D

Ook snap ik de dieren nog niet helemaal. In ZT1 kon je altijd heel gemakkelijk zien wat de dieren voor grond nodig hebben en beplanting etc etc. In deel 2 heb ik daar nog een beetje moeite mee.

Alvast bedankt. B)

Bericht getypt door - Mikey1001Mike
Toegevoegd op 19 Apr 2011 om 22:46
Jorrit
Datum: Woensdag, 20 Apr 2011, 07:04 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Verzorger

Kijk eens bij de links op deze site, en dan vooral:
Tesara
Zeta-Degsigns
Dm's projects
snowleo's zoo equiptment
zoo hispana

daar vind je veel mooie downloads!

Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me!
Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel

Ingame photographer
BerichtKijk eens bij de links op deze site, en dan vooral:
Tesara
Zeta-Degsigns
Dm's projects
snowleo's zoo equiptment
zoo hispana

daar vind je veel mooie downloads!

Bericht getypt door - Jorrit
Toegevoegd op 20 Apr 2011 om 07:04
ruben
Datum: Zondag, 24 Apr 2011, 20:14 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Parkeerhulp

zou zeker ook eens gaan kijken op aurora-designs
Berichtzou zeker ook eens gaan kijken op aurora-designs

Bericht getypt door - ruben
Toegevoegd op 24 Apr 2011 om 20:14
ZooZa
Datum: Dinsdag, 26 Apr 2011, 18:41 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

ik zou de glazen ramen van raymond hier op ztsf downloaden
de verhoogdepaden passen daar bijna helemaal op

Berichtik zou de glazen ramen van raymond hier op ztsf downloaden
de verhoogdepaden passen daar bijna helemaal op

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 26 Apr 2011 om 18:41
thomvonder
Datum: Woensdag, 27 Apr 2011, 16:40 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Er zijn zo verschrikkelijk veel mooie downloads dat het beste wat je kan doen is de plaatjes uit de showrooms met de downloads gewoon in het Waar kan ik de download vinden... topic plaatsen, dan is er altijd wel iemand die weet waar je de download kan vinden.
BerichtEr zijn zo verschrikkelijk veel mooie downloads dat het beste wat je kan doen is de plaatjes uit de showrooms met de downloads gewoon in het Waar kan ik de download vinden... topic plaatsen, dan is er altijd wel iemand die weet waar je de download kan vinden.

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 27 Apr 2011 om 16:40
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz