Ik geef mijn verzorgers vaak 2 tot 3 verblijven die ze verzorgen ze werken met zijn tweeën, alleen bij speciale of veeleisende dieren doen 1 of 2 verzorgens alleen dat verblijf
(ik hoop dat dit nuttig was dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik zet er altijd vanaf het begin 1 in, daarna meer als het echt te lastig word ps ter vloog net een groene specht over me tuin joepie!!!!!!!!! leve vogels
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Je kan ook een kleine dierentuin starten. En dan in het midden een dierenverzorgers huis maken. En de verblijven daartegenaan, maar dat is niet zo mooi. Ik zet nooit verzorgers neer, ik doe het zelf Dat is een echte uitdaging.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Verzorgers, jongens ik weet niet wat ik er mee aanmoet. Altijd blijven ze maar zeuren en piepen. Ik kan niet dit, ik kan niet dat, ik kan niet zus en ik kan niet zo. Ik wordt er gek van. Maar een grote zoo kan ik niet zonder verzorgers aan. Dusja...
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik geef elke verzorger 1 verblijf die ze moeten onderhouden. Werkt prima! Er zijn minder berichten van verzorgers die ergens niet bij kunnen en als ze even niks te doen hebben gaan ze rsutig op een bankje zitten. Ze blijven zeuren natuurlijk, maar dat doen de gasten en sommige dieren ook, dat is nou maar eenmaal onderdeel van het spel Maar deze manier verminderd de ik-kan-niet-bij-poep-komen berichtjes wel aanzienlijk.