Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Vraagje
Alexx
Datum: Dinsdag, 17 Mei 2011, 16:27 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Hey iedereen,

ik had een klein vraagje:
Ik heb nu allang meer dan 100 downloads in mijn spelbestanden staan, maar vertragen deze downloads je spel ookal zijn ze (nog) NIET in je zoo geplaatst?

Ik weet wel dat als je ze al in je zoo hebt staan, de downloads wél je spel vertragen (meestal door de hoge resolutie afbeeldingen), maar ik vraag mij dus steeds af hoe dat zit als ze nog NIET geplaatst zijn.

Alvast bedankt,

Alex

BerichtHey iedereen,

ik had een klein vraagje:
Ik heb nu allang meer dan 100 downloads in mijn spelbestanden staan, maar vertragen deze downloads je spel ookal zijn ze (nog) NIET in je zoo geplaatst?

Ik weet wel dat als je ze al in je zoo hebt staan, de downloads wél je spel vertragen (meestal door de hoge resolutie afbeeldingen), maar ik vraag mij dus steeds af hoe dat zit als ze nog NIET geplaatst zijn.

Alvast bedankt,

Alex

Bericht getypt door - Alexx
Toegevoegd op 17 Mei 2011 om 16:27
{Kevin}
Datum: Dinsdag, 17 Mei 2011, 16:54 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Verzorger

Zootycoon moet nogsteeds de downloads verwerken..

Voorbeeld: Je hebt de mustang van AD gedownload;
Zootycoon moet van deze download alles onthouden, en heb in de dierenlijst plaatsen.

Kortom, ja; je spel wordt er trager van.
Ik zeg dit uit eigen ervaring.
Want ik had veel downloads, en nog niks geplaatst en heel mijn zt2 was van slag.

BerichtZootycoon moet nogsteeds de downloads verwerken..

Voorbeeld: Je hebt de mustang van AD gedownload;
Zootycoon moet van deze download alles onthouden, en heb in de dierenlijst plaatsen.

Kortom, ja; je spel wordt er trager van.
Ik zeg dit uit eigen ervaring.
Want ik had veel downloads, en nog niks geplaatst en heel mijn zt2 was van slag.

Bericht getypt door - {Kevin}
Toegevoegd op 17 Mei 2011 om 16:54
Ocelotte
Datum: Woensdag, 18 Mei 2011, 13:55 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ligt dit niet gewoon aan welke computer je bezit? IK heb 2 computers en die zijn allemaal aangeschaft lang nadat zoo tycoon prehistorische dieren werd uitgebracht, ik heb al aardig wat downloads maar hij vertraagd zelden!
BerichtLigt dit niet gewoon aan welke computer je bezit? IK heb 2 computers en die zijn allemaal aangeschaft lang nadat zoo tycoon prehistorische dieren werd uitgebracht, ik heb al aardig wat downloads maar hij vertraagd zelden!

Bericht getypt door - Ocelotte
Toegevoegd op 18 Mei 2011 om 13:55
Alexx
Datum: Woensdag, 18 Mei 2011, 21:26 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker

Kassa Medewerker

@diertjee, ja daar heb je gelijk in.

@ocelotte, het ligt natuurlijk ook aan wat voor soort computer je heb. Maar mijn computer is goed genoeg hoor :p (Intel Core 2 Quad 2.33Ghz processor, 4 GB ram geheugen en een Nvidia Geforce GT 240 kaart met 1024 videogeheugen, dus meer dan genoeg voor ZT2 :D )

Maar goed, ik weet nu genoeg, ik denk dat ik alle downloads die ik (tijdelijk) niet gebruik tijdelijk ergens anders op m'n computer zit.

Dit topic mag van mij op slot :)

Bericht@diertjee, ja daar heb je gelijk in.

@ocelotte, het ligt natuurlijk ook aan wat voor soort computer je heb. Maar mijn computer is goed genoeg hoor :p (Intel Core 2 Quad 2.33Ghz processor, 4 GB ram geheugen en een Nvidia Geforce GT 240 kaart met 1024 videogeheugen, dus meer dan genoeg voor ZT2 :D )

Maar goed, ik weet nu genoeg, ik denk dat ik alle downloads die ik (tijdelijk) niet gebruik tijdelijk ergens anders op m'n computer zit.

Dit topic mag van mij op slot :)

Bericht getypt door - Alexx
Toegevoegd op 18 Mei 2011 om 21:26
krieke668
Datum: Zondag, 03 Jul 2011, 19:32 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

van het trager worden heb ik niet zoveel last, maar wel dat mijn pc +/- ieder uur vraagt om het programmma af te sluiten omdat mijn ram te hoog is.
maaar olang dit beperkt is, is dat geen probleem :D
Berichtvan het trager worden heb ik niet zoveel last, maar wel dat mijn pc +/- ieder uur vraagt om het programmma af te sluiten omdat mijn ram te hoog is.
maaar olang dit beperkt is, is dat geen probleem :D

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 03 Jul 2011 om 19:32
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz