Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Vreemde dingen in Zoo Tycoon, zijn hier hacks voor?
Ocelotte
Datum: Woensdag, 18 Mei 2011, 13:49 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Iedereen kent het wel vreemde dingen in Zoo Tycoon, ik heb hier twee vreemde dingen en ik vroeg mij af of hier downloads voor zijn om ze te stoppen.

1) In wildlife Park 3 kun je dieren gewoon tussen de mensen zetten, mensen schrikken alleen van Leeuwen en Beren, niet van plantenetende gazelles en giraffen... ik vind het jammer dat in zoo tycoon 2 (waar veel meer leuks in zit dan in wildlife park 3) mensen echt bang zijn voor een Pauw of een Pinguin... dat is toch dom? VOrige keer was er een mens in een thompson gazelle resorvaat gevallen en alle mensen gingen gillen en schreeuwen alsof hun leven er van af hing... echt niet zo leuk vind ik dat want ik wil een wandel safari maken waar mensen gewoon kunnen lopen tussen de Giraffe, Gazelle, Stuisvogels enz enz.

2) Sommige dieren sterktes kloppen niet, zoals een leeuw/cheetah wint altijd van een gemsbok en sabel antilope... maar in het echt verliezen ze meer dan dat ze winnen, ik vind dit ERG jammer want ik wil dat Gemsbokken juist leeuwen doodmaken, dat gebeurd ook veel meer in het echt, laat 1 planten eter ook eens winnen van een vleeseter, ook nijlpaarden, neushoorns en olifanten moeten gewoon leeuwen en andere vleeseters doodmaken of wegjagen vind ik.

Sommige mensen hebben Gavialen (van die krokodillen met spitse snuit) gemaakt, maar die vallen gewoon mijn kamelen en gazelle aan... terwijl gavialen heel vriendelijke krokodillen zijn en helemaal geen grote dieren aanvallen... ik wil juist een gaviaal in mijn dierentuin zodat ik hem kan mengen met plantetende dieren want nijlkrokodillen vreten alles op... maargoed ik neem aan dat die gaviaal gewoon hetzelfde is als de nijlkrokodil maar met andere skin... kunnen hackers niet dat veranderen wie wie aaanvalt? Dat lijkt me echt leuk om zelf te kunnen veranderen! Dan kan ik eindelijk Komodo Varanen sterker maken en dieren elkaaar niet lastig laten vallen die ik bij elkaar wil zetten...

Alvast dank voor de reply!

BerichtIedereen kent het wel vreemde dingen in Zoo Tycoon, ik heb hier twee vreemde dingen en ik vroeg mij af of hier downloads voor zijn om ze te stoppen.

1) In wildlife Park 3 kun je dieren gewoon tussen de mensen zetten, mensen schrikken alleen van Leeuwen en Beren, niet van plantenetende gazelles en giraffen... ik vind het jammer dat in zoo tycoon 2 (waar veel meer leuks in zit dan in wildlife park 3) mensen echt bang zijn voor een Pauw of een Pinguin... dat is toch dom? VOrige keer was er een mens in een thompson gazelle resorvaat gevallen en alle mensen gingen gillen en schreeuwen alsof hun leven er van af hing... echt niet zo leuk vind ik dat want ik wil een wandel safari maken waar mensen gewoon kunnen lopen tussen de Giraffe, Gazelle, Stuisvogels enz enz.

2) Sommige dieren sterktes kloppen niet, zoals een leeuw/cheetah wint altijd van een gemsbok en sabel antilope... maar in het echt verliezen ze meer dan dat ze winnen, ik vind dit ERG jammer want ik wil dat Gemsbokken juist leeuwen doodmaken, dat gebeurd ook veel meer in het echt, laat 1 planten eter ook eens winnen van een vleeseter, ook nijlpaarden, neushoorns en olifanten moeten gewoon leeuwen en andere vleeseters doodmaken of wegjagen vind ik.

Sommige mensen hebben Gavialen (van die krokodillen met spitse snuit) gemaakt, maar die vallen gewoon mijn kamelen en gazelle aan... terwijl gavialen heel vriendelijke krokodillen zijn en helemaal geen grote dieren aanvallen... ik wil juist een gaviaal in mijn dierentuin zodat ik hem kan mengen met plantetende dieren want nijlkrokodillen vreten alles op... maargoed ik neem aan dat die gaviaal gewoon hetzelfde is als de nijlkrokodil maar met andere skin... kunnen hackers niet dat veranderen wie wie aaanvalt? Dat lijkt me echt leuk om zelf te kunnen veranderen! Dan kan ik eindelijk Komodo Varanen sterker maken en dieren elkaaar niet lastig laten vallen die ik bij elkaar wil zetten...

Alvast dank voor de reply!

Bericht getypt door - Ocelotte
Toegevoegd op 18 Mei 2011 om 13:49
Alexx
Datum: Zaterdag, 21 Mei 2011, 11:15 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker

Kassa Medewerker

Van al de dingen die je opnoemt zijn er volgens mij geen hacks te vinden.
Het zou dan sowieso erg lastig worden om dat te coderen denk ik,

Alex

BerichtVan al de dingen die je opnoemt zijn er volgens mij geen hacks te vinden.
Het zou dan sowieso erg lastig worden om dat te coderen denk ik,

Alex

Bericht getypt door - Alexx
Toegevoegd op 21 Mei 2011 om 11:15
ade2234
Datum: Zondag, 22 Mei 2011, 13:16 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Parkeerhulp

i know what you mean about the animal strengths - but the coding would be very difficult to make a gemsbok kill a lion on occasion and then lion kill gemsbok on others - what I find strange is that sometimes a flamingo is killed by another flamingo - which I'm sure would never happen in life?
Berichti know what you mean about the animal strengths - but the coding would be very difficult to make a gemsbok kill a lion on occasion and then lion kill gemsbok on others - what I find strange is that sometimes a flamingo is killed by another flamingo - which I'm sure would never happen in life?

Bericht getypt door - ade2234
Toegevoegd op 22 Mei 2011 om 13:16
JowJonas
Datum: Zondag, 22 Mei 2011, 16:18 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

Ik denk dat ik weet hoe je die wandelsafari kan maken.
1) Ofwel download je van -ik weet niet meer van welke site- een hek. Niet zomaar een hek, maar dat hek is onzichtbaar en heeft als hoeken kleine rotsen.
2) Je kan ook een voliere downloaden van Sophie - Ik weet niet of ik dit mag zeggen op deze site?- die heeft ee nlaag zwart hek.

Zo, ik hoop dat dit je wat geholpen heeft.

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtIk denk dat ik weet hoe je die wandelsafari kan maken.
1) Ofwel download je van -ik weet niet meer van welke site- een hek. Niet zomaar een hek, maar dat hek is onzichtbaar en heeft als hoeken kleine rotsen.
2) Je kan ook een voliere downloaden van Sophie - Ik weet niet of ik dit mag zeggen op deze site?- die heeft ee nlaag zwart hek.

Zo, ik hoop dat dit je wat geholpen heeft.

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 22 Mei 2011 om 16:18
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz