Witte Tijgers
catfreako
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 20:52 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
het is idd een gelukje en volgensmij heb je BD nodig. in het normale heb ik nooit witte gekregen namelijk @ oeriii , de witte tijger is officieel géén albino. hij heeft namelijk nog zwarte strepen en BLAUWE ogen. albino's zijn volledig wit en hebben rode ogen
Bericht het is idd een gelukje en volgensmij heb je BD nodig. in het normale heb ik nooit witte gekregen namelijk @ oeriii , de witte tijger is officieel géén albino. hij heeft namelijk nog zwarte strepen en BLAUWE ogen. albino's zijn volledig wit en hebben rode ogen Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 20:52
oeriii
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 20:57 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ catfreako , Dat is waar, Maar laat ik het dan zo zeggen dat het een fout van de natuur is dat ze wit zijn geworden.
Bericht @ catfreako , Dat is waar, Maar laat ik het dan zo zeggen dat het een fout van de natuur is dat ze wit zijn geworden.Bericht getypt door - oeriii Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 20:57
HighVoltage
Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 21:11 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ catfreako, Dat is waar, Maar laat ik het dan zo zeggen dat het een fout van de natuur is dat ze wit zijn geworden.
ik begreep van een vriend van me die in de dierentuin werkt dat ze vroeger wle in het wild hebben geleefd.
Bericht Quote
@ catfreako, Dat is waar, Maar laat ik het dan zo zeggen dat het een fout van de natuur is dat ze wit zijn geworden.
ik begreep van een vriend van me die in de dierentuin werkt dat ze vroeger wle in het wild hebben geleefd.Bericht getypt door - HighVoltage Toegevoegd op 30 Jun 2011 om 21:11
andrew12
Datum: Vrijdag, 01 Jul 2011, 16:03 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
i am fine with the white tigers, arn't you?
Bericht i am fine with the white tigers, arn't you? Bericht getypt door - andrew12 Toegevoegd op 01 Jul 2011 om 16:03
catfreako
Datum: Zaterdag, 02 Jul 2011, 14:23 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
@ HighVoltage , Ze leven nog steeds in het wild, alleen overleven ze moeilijk. Jagers en prooien zien die witte pels eerder.
Bericht @ HighVoltage , Ze leven nog steeds in het wild, alleen overleven ze moeilijk. Jagers en prooien zien die witte pels eerder.Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 02 Jul 2011 om 14:23
krieke668
Datum: Zondag, 03 Jul 2011, 20:34 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
kan het zijn dat er ook nog andere dieren zijn die soms veranden of vergis ik me??
Bericht kan het zijn dat er ook nog andere dieren zijn die soms veranden of vergis ik me?? Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 03 Jul 2011 om 20:34
rakshasa
Datum: Dinsdag, 12 Jul 2011, 13:39 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
put a lot of bengal tigers in an exhibit. There will be one or more which one will be white..
Bericht put a lot of bengal tigers in an exhibit. There will be one or more which one will be white.. Bericht getypt door - rakshasa Toegevoegd op 12 Jul 2011 om 13:39
beessie
Datum: Dinsdag, 12 Jul 2011, 17:31 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik heb sinds ik RR heb geen witte tijgers meer gezien?
Bericht ik heb sinds ik RR heb geen witte tijgers meer gezien? Bericht getypt door - beessie Toegevoegd op 12 Jul 2011 om 17:31
leerdamer
Datum: Dinsdag, 12 Jul 2011, 19:44 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
maar weet iemand waar je de witte tijger kan dowloaden . ik heb ze een keer gehad maar ik weet niet maar waar je hem kan dowloaden.
klik er op en me dragon gaat up
Bericht maar weet iemand waar je de witte tijger kan dowloaden . ik heb ze een keer gehad maar ik weet niet maar waar je hem kan dowloaden. Bericht getypt door - leerdamer Toegevoegd op 12 Jul 2011 om 19:44
jarni
Datum: Woensdag, 13 Jul 2011, 11:03 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
@ krieke668 , ja je hebt gelijk.in een topic(zt2 tips ofzo)heb ik een incomplete lijst met dieren die variaties krijgen. @ leerdamer , je download hem NIET,het is een varient die soms te zien is bij de bengaalse tijgers.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht @ krieke668 , ja je hebt gelijk.in een topic(zt2 tips ofzo)heb ik een incomplete lijst met dieren die variaties krijgen. @ leerdamer , je download hem NIET,het is een varient die soms te zien is bij de bengaalse tijgers.Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 13 Jul 2011 om 11:03