Witte Tijgers
HighVoltage
Datum: Zondag, 19 Jun 2011, 21:54 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Kun je in zoo tycoon 2 witte tijgers krijgen? ik lees elke keer verhalen erover.
Bericht Kun je in zoo tycoon 2 witte tijgers krijgen? ik lees elke keer verhalen erover. Bericht getypt door - HighVoltage Toegevoegd op 19 Jun 2011 om 21:54
Terdo
Datum: Zondag, 19 Jun 2011, 22:00 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
De witte tijger is een variant van de bengaalse tijger. Dus soms als je een bengaalse tijger plaatst zal hij wit zijn
Always look on the bright side of life!
Bericht De witte tijger is een variant van de bengaalse tijger. Dus soms als je een bengaalse tijger plaatst zal hij wit zijn Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 19 Jun 2011 om 22:00
schoolio
Datum: Maandag, 20 Jun 2011, 16:07 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
if you put a few bengal tigers in, (normally 4 or 5 i think) you get the white variant
Bericht if you put a few bengal tigers in, (normally 4 or 5 i think) you get the white variant Bericht getypt door - schoolio Toegevoegd op 20 Jun 2011 om 16:07
HighVoltage
Datum: Maandag, 20 Jun 2011, 20:00 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ok thank you fot the information schoolio and terdo
Bericht ok thank you fot the information schoolio and terdo Bericht getypt door - HighVoltage Toegevoegd op 20 Jun 2011 om 20:00
robje
Datum: Dinsdag, 21 Jun 2011, 14:21 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
volgens mij is dat ook bij een bepaalde uitbreiding dat dat verandert robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht volgens mij is dat ook bij een bepaalde uitbreiding dat dat verandert robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 21 Jun 2011 om 14:21
NielsG
Datum: Dinsdag, 21 Jun 2011, 18:09 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik dacht het niet, er gaan verhalen dat er allemaar witte tijgers komen als je Radical Ramake hebt. Maar ik heb niet Radical Remake dus ik denk dat het gewoon een gelukje is als je tijgers plaatst. Je krijgt er geloof ik 1 witte tijger als je zo'n 4 - 5 bengaalse tijgers plaatst. Verbeter me als het niet goed is. Groetjes Niels
Bericht Ik dacht het niet, er gaan verhalen dat er allemaar witte tijgers komen als je Radical Ramake hebt. Maar ik heb niet Radical Remake dus ik denk dat het gewoon een gelukje is als je tijgers plaatst. Je krijgt er geloof ik 1 witte tijger als je zo'n 4 - 5 bengaalse tijgers plaatst. Verbeter me als het niet goed is. Groetjes Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 21 Jun 2011 om 18:09
Lucoshi
Datum: Dinsdag, 21 Jun 2011, 18:18 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Het is gewoon een Variant van de Bengaalse Tijger, dus als je ze plaatst, kan je het geluk hebben om er een te hebben @NielsGuchelaar: De kans dat je een Wiite Bengaals Tijger krijgt word wel vergroot bij Radical Remake, maar niet heel erg
Bericht Het is gewoon een Variant van de Bengaalse Tijger, dus als je ze plaatst, kan je het geluk hebben om er een te hebben @NielsGuchelaar: De kans dat je een Wiite Bengaals Tijger krijgt word wel vergroot bij Radical Remake, maar niet heel erg Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 21 Jun 2011 om 18:18
oeriii
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 19:08 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
In het wild is de witte tijger een albino snap je dus je kan hem niet zomaar maken je moet geluk hebben. Een albino is een fout van de natuur. En ik vind het leuker als je 5 bengaalse tijgers hebt en dat er dan een witte tussen loopt dat maakt het wat spannender.
Bericht In het wild is de witte tijger een albino snap je dus je kan hem niet zomaar maken je moet geluk hebben. Een albino is een fout van de natuur. En ik vind het leuker als je 5 bengaalse tijgers hebt en dat er dan een witte tussen loopt dat maakt het wat spannender. Bericht getypt door - oeriii Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 19:08
tinetjeee
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 20:28 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik denk dat ik die download heb, als je dan een tijger zet verschijnt er soms een witte tussen, ik heb ook zo een download van een albino tapir bij de gewone bairds tapir verschijnt dan zo soms een witte, best wel grappig groetjess ;d
Bericht ik denk dat ik die download heb, als je dan een tijger zet verschijnt er soms een witte tussen, ik heb ook zo een download van een albino tapir bij de gewone bairds tapir verschijnt dan zo soms een witte, best wel grappig groetjess ;d Bericht getypt door - tinetjeee Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 20:28
oeriii
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 20:41 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ tinetjeee , Met die witte tijger s geen download dat zit in het spel.
Bericht @ tinetjeee , Met die witte tijger s geen download dat zit in het spel.Bericht getypt door - oeriii Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 20:41