Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
te kleine ruimte
ruthger
Datum: Zaterdag, 16 Jul 2011, 20:23 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

weet iemand waar ik de gaasdak kan downloaden ik kan hem niet vinden ik wil graag zon mooi verblijv voor apen maken met een indoor verblijf er aan vast alvast bedankt
Berichtweet iemand waar ik de gaasdak kan downloaden ik kan hem niet vinden ik wil graag zon mooi verblijv voor apen maken met een indoor verblijf er aan vast alvast bedankt

Bericht getypt door - ruthger
Toegevoegd op 16 Jul 2011 om 20:23
Terdo
Datum: Zondag, 17 Jul 2011, 14:34 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

Quote (ruthger)
weet iemand waar ik de gaasdak kan downloaden ik kan hem niet vinden ik wil graag zon mooi verblijv voor apen maken met een indoor verblijf er aan vast alvast bedankt

Dit hoort niet in dit topic thuis. Hier is het volgende topic voor : Waar kan ik download vinden? topic

Normaal valt dit onder spam maar omdat je nieuw bent geef ik je nog een kans. Let er dus op ;)

Always look on the bright side of life!
Bericht
Quote (ruthger)

Dit hoort niet in dit topic thuis. Hier is het volgende topic voor : Waar kan ik download vinden? topic

Normaal valt dit onder spam maar omdat je nieuw bent geef ik je nog een kans. Let er dus op ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 17 Jul 2011 om 14:34
ruthger
Datum: Zondag, 17 Jul 2011, 16:17 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

okee srry maar toch bedank ik heb hem al gevonden
:)
Berichtokee srry maar toch bedank ik heb hem al gevonden
:)