te kleine ruimte
btjeetje
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 19:29 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik vind het altijd heel iritant dat mijn mustangs in de stallen altijd meteen zeuren omdat er te weinig ruimte is, weet iemand misschien of daar een hack voor is? Weet iemand trouwens nog paarden/paardenspullen voor zt2? ik heb ze allemaal al, teminste andere heb ik nog nooit gezien. weet iemand ook trouwens of de haflinger er is? alvast bedankt. Groetjes, btjeetje
Bericht Ik vind het altijd heel iritant dat mijn mustangs in de stallen altijd meteen zeuren omdat er te weinig ruimte is, weet iemand misschien of daar een hack voor is? Weet iemand trouwens nog paarden/paardenspullen voor zt2? ik heb ze allemaal al, teminste andere heb ik nog nooit gezien. weet iemand ook trouwens of de haflinger er is? alvast bedankt. Groetjes, btjeetje Bericht getypt door - btjeetje Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 19:29
oeriii
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 21:15 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ btjeetje , Volgens mij is daar geen hack voor. Maar als je dat wil weten moet je dat vragen waar kan je deze downloads vinden ?
Bericht @ btjeetje , Volgens mij is daar geen hack voor. Maar als je dat wil weten moet je dat vragen waar kan je deze downloads vinden ? Bericht getypt door - oeriii Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 21:15
tinetjeee
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 21:17 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
de mustang van aurora doet dat bij mij ook! maar ik heb nog andere paarden die dat niet doen! dat vind ik een beetje raar. ik weet wel dat er fjorden te downloaden zijn maar een haflinger dat weet ik niet!weet jij nog leuke paarden downloads want ik lees dat je er toch veel hebt?! dank je groetjes tinetjeee
Bericht de mustang van aurora doet dat bij mij ook! maar ik heb nog andere paarden die dat niet doen! dat vind ik een beetje raar. ik weet wel dat er fjorden te downloaden zijn maar een haflinger dat weet ik niet!weet jij nog leuke paarden downloads want ik lees dat je er toch veel hebt?! dank je groetjes tinetjeee Bericht getypt door - tinetjeee Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 21:17
robje
Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 20:07 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
er is wel een hack voor en dat heer het ruimte hack volgens mij robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht er is wel een hack voor en dat heer het ruimte hack volgens mij robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 30 Jun 2011 om 20:07
catfreako
Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 21:06 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Hier op de site is de Ruimte-en-biome-hack te downloaden
Bericht Hier op de site is de Ruimte-en-biome-hack te downloaden Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 30 Jun 2011 om 21:06
krieke668
Datum: Zondag, 03 Jul 2011, 20:06 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
zeer goede hack anders krig je altijd die berichten wanneer sommige beesten eroplos kweken alleen is er wel een klein probleem mee het werkt niet voor alle gedownloade dieren!!!
Bericht zeer goede hack anders krig je altijd die berichten wanneer sommige beesten eroplos kweken alleen is er wel een klein probleem mee het werkt niet voor alle gedownloade dieren!!! Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 03 Jul 2011 om 20:06
btjeetje
Datum: Donderdag, 14 Jul 2011, 13:21 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
tinetjee, ik weet niet welke je allemaal hebt. maar volgens mij heb ik ze allemaal. ik weet niet of je de shire hebt want die heb ik ook
Bericht tinetjee, ik weet niet welke je allemaal hebt. maar volgens mij heb ik ze allemaal. ik weet niet of je de shire hebt want die heb ik ook Bericht getypt door - btjeetje Toegevoegd op 14 Jul 2011 om 13:21
tinetjeee
Datum: Zaterdag, 16 Jul 2011, 13:54 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik heb er ook een goed aantal, ik heb een shire maar weet niet of dat die is van jou, anders als je wilt zou je een aantal links willen geven naar site's waar je paarden kunt vinden? dat zou super zijn groetjes tinetjeee
Bericht ik heb er ook een goed aantal, ik heb een shire maar weet niet of dat die is van jou, anders als je wilt zou je een aantal links willen geven naar site's waar je paarden kunt vinden? dat zou super zijn groetjes tinetjeee Bericht getypt door - tinetjeee Toegevoegd op 16 Jul 2011 om 13:54
leerdamer
Datum: Zaterdag, 16 Jul 2011, 16:09 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
de hack doet het bij na alleen bij echte zoo tycoon dieren. dus geen dowloaden. tinetjee paarden kan je op zootycoon wereld dowloads vinden,kijk dan even bij bedreigde dieren daar vind je ze. leerdamer
klik er op en me dragon gaat up
Bericht de hack doet het bij na alleen bij echte zoo tycoon dieren. dus geen dowloaden. tinetjee paarden kan je op zootycoon wereld dowloads vinden,kijk dan even bij bedreigde dieren daar vind je ze. leerdamer Bericht getypt door - leerdamer Toegevoegd op 16 Jul 2011 om 16:09
jarni
Datum: Zaterdag, 16 Jul 2011, 16:43 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
als je mooie stallen zoekt download dan snowleos stallenpack.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht als je mooie stallen zoekt download dan snowleos stallenpack. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 16 Jul 2011 om 16:43