Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
verhoogde paden probleem
krieke668
Datum: Zondag, 03 Jul 2011, 19:23 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

hallo
Ik weet niet of het normaal dat wanneer je soms verhoogde de paden bouwt er ineens een put onder het verhoogde pad verschijnt. ik kan deze putten alleen maaar verwijderen wanneer in het verhoogde verwijder, en als ik het terug plaats komt die put 9/10 keren terug (soms ook later als ik iets in de buurt plaats). Weet iemand hoe je dit oplost ^_^
Berichthallo
Ik weet niet of het normaal dat wanneer je soms verhoogde de paden bouwt er ineens een put onder het verhoogde pad verschijnt. ik kan deze putten alleen maaar verwijderen wanneer in het verhoogde verwijder, en als ik het terug plaats komt die put 9/10 keren terug (soms ook later als ik iets in de buurt plaats). Weet iemand hoe je dit oplost ^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 03 Jul 2011 om 19:23
tjalf
Datum: Zondag, 03 Jul 2011, 19:25 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

De reden hiervoor is dat verhoogd pad op een bepaalde hoogte moet staan, als het niet hoog genoeg is ontstaat er zon put.

BerichtDe reden hiervoor is dat verhoogd pad op een bepaalde hoogte moet staan, als het niet hoog genoeg is ontstaat er zon put.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 03 Jul 2011 om 19:25
krieke668
Datum: Zondag, 03 Jul 2011, 19:36 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

ja maar ik mag men verhoogde paden zo hoog brengen als ik wil en nog krijg ik die putten (niveau pad 3of meer)

Added (03 Jul 2011, 19:36)
---------------------------------------------
de putten zijn dan waar het pad de grond raakt

****************************************************************************************************************
ondertussen is het probleem opgelost doordat ik op snowleo de hack voor verhoogde heb gedownload

dus voor mij mag er hier een slotje op ^_^

Bericht veranderd door: krieke668 - Donderdag, 11 Aug 2011, 20:52
Berichtja maar ik mag men verhoogde paden zo hoog brengen als ik wil en nog krijg ik die putten (niveau pad 3of meer)

Added (03 Jul 2011, 19:36)
---------------------------------------------
de putten zijn dan waar het pad de grond raakt

****************************************************************************************************************
ondertussen is het probleem opgelost doordat ik op snowleo de hack voor verhoogde heb gedownload

dus voor mij mag er hier een slotje op ^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 03 Jul 2011 om 19:36
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz