ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hoi,
Ik heb een vraagje. Ik heb een bassin met witte dolfijnen en daarnaast een showbassin. Ik krijg alleen constant een melding dat de bezoekers niet dicht genoeg bij het dolfijnenverblijf en het showbassin kunnen komen, terwijl er gewoon een pad langs loopt. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik heb al geprobeerd om de muren van de bassins te verlagen, maar dit hielp ook niet.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Heb je wel glazen muren gebruikt, anders kunnen ze er niet door heen kijken, ook is het mogelijk dat je het normale verblijf met showbassinmuren hebt gemaakt, dan kunnen ze het volgens mij ook niet zien. Anders is het nog mogelijk dat er overal objecten voor staan waardoor de bezoekers er niet dicht genoeg bij kunnen, of dat het pad onbegaanbaar is door bijv. objecten die er voor staan of heuvels die niet glad/vlak gemaakt zijn. Verder kan het ook een bug zijn.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
I would place some binoculars and put in glass walls, maybe place an elevated path over the tank too may help. thers an eye viewer tool in one of the panels which is a big help in seeing how far the guests can see when your making exhibits.