Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 21:35 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
@ Jeweetwelwie, Ik snap je vraag niet helemaal, maar dit is wat er uit kan opmaken.
Jij wilt een voiliere in een punt dat ze naar elkaar toelopen, zoals een puntdak op een kerktoren? Dan doe je toch gewoon van alle kanten het naar elkaar toe laten lopen. Met het omhoog tekentje bij verhoogde paden. Of beantwoordt ik zo niet jou vraag. Zeg het maar.
@ J-aguaR, Ja dat klopt. Ik wil gewoon dat een voliere net zoals bij verhoogde paden omhoog kan lopen, maar wanneer je gaasdak kiest bij verhoogde paden en je doet het omhoog laten lopen dan zit elke laag dus een stukje boven elkaar (soort trap) en loopt het niet zoals bij de rest glad omhoog. Snap je het?
2
Curator
Sorry voor het late antwoord. Maar ik snap het nu helemaal, ik heb dat probleem ook, maar alleen met gaas. Ik denk dat dit voor designers niet zo heel moeilijk is. gewoon een verhoogd pad met gaas kleur (ik weet niet hoe ik het moet noemen). Alleen.... ik ben geen designer.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ J-aguaR, Maar ik denk dat de mensen die het gaas dak hebben gedesignd daar ook over hebben gedacht. Maar dat ze het niet lukten of zo... Want ik denk dat ze dat zelf ook wel willen. Niels
2
Curator
Ja, dat is misschien wel zo. Je kan een keer naar raymond of thom of een andere designer een pb sturen, en vragen wat dit nou precies is. Misschien willen ze ook wel een keer proberen, om het te maken.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ J-aguaR, maar snowleo heeft ook een gaas dak gemaakt en die is echt heel goed, en als die het niet weet.... Maar misschien als ze dit topic zien dat ze even antwoorden? Niels