Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Gaas dak
IK
Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 09:21 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Dat weet ik zo niet.
BerichtDat weet ik zo niet.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 25 Aug 2011 om 09:21
McCamel
Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 21:35 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

@ Jeweetwelwie, Ik snap je vraag niet helemaal, maar dit is wat er uit kan opmaken.

Jij wilt een voiliere in een punt dat ze naar elkaar toelopen, zoals een puntdak op een kerktoren? Dan doe je toch gewoon van alle kanten het naar elkaar toe laten lopen. Met het omhoog tekentje bij verhoogde paden. Of beantwoordt ik zo niet jou vraag. Zeg het maar.

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht@ Jeweetwelwie, Ik snap je vraag niet helemaal, maar dit is wat er uit kan opmaken.

Jij wilt een voiliere in een punt dat ze naar elkaar toelopen, zoals een puntdak op een kerktoren? Dan doe je toch gewoon van alle kanten het naar elkaar toe laten lopen. Met het omhoog tekentje bij verhoogde paden. Of beantwoordt ik zo niet jou vraag. Zeg het maar.

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 25 Aug 2011 om 21:35
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 21:36 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ J-aguaR,
Ja dat klopt. Ik wil gewoon dat een voliere net zoals bij verhoogde paden omhoog kan lopen,
maar wanneer je gaasdak kiest bij verhoogde paden en je doet het omhoog laten lopen
dan zit elke laag dus een stukje boven elkaar (soort trap) en loopt het niet zoals bij de rest glad omhoog.
Snap je het?

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ J-aguaR,
Ja dat klopt. Ik wil gewoon dat een voliere net zoals bij verhoogde paden omhoog kan lopen,
maar wanneer je gaasdak kiest bij verhoogde paden en je doet het omhoog laten lopen
dan zit elke laag dus een stukje boven elkaar (soort trap) en loopt het niet zoals bij de rest glad omhoog.
Snap je het?

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 25 Aug 2011 om 21:36
McCamel
Datum: Vrijdag, 02 Sep 2011, 20:36 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

Curator

Sorry voor het late antwoord. Maar ik snap het nu helemaal, ik heb dat probleem ook, maar alleen met gaas. Ik denk dat dit voor designers niet zo heel moeilijk is. gewoon een verhoogd pad met gaas kleur (ik weet niet hoe ik het moet noemen). Alleen.... ik ben geen designer.

BerichtSorry voor het late antwoord. Maar ik snap het nu helemaal, ik heb dat probleem ook, maar alleen met gaas. Ik denk dat dit voor designers niet zo heel moeilijk is. gewoon een verhoogd pad met gaas kleur (ik weet niet hoe ik het moet noemen). Alleen.... ik ben geen designer.

Toegevoegd op 02 Sep 2011 om 20:36
NielsG
Datum: Donderdag, 15 Sep 2011, 17:23 | Bericht # 15   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ J-aguaR, Maar ik denk dat de mensen die het gaas dak hebben gedesignd daar ook over hebben gedacht. Maar dat ze het niet lukten of zo... Want ik denk dat ze dat zelf ook wel willen.
Niels

Bericht@ J-aguaR, Maar ik denk dat de mensen die het gaas dak hebben gedesignd daar ook over hebben gedacht. Maar dat ze het niet lukten of zo... Want ik denk dat ze dat zelf ook wel willen.
Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 15 Sep 2011 om 17:23
McCamel
Datum: Donderdag, 15 Sep 2011, 17:26 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

Curator

Ja, dat is misschien wel zo. Je kan een keer naar raymond of thom of een andere designer een pb sturen, en vragen wat dit nou precies is. Misschien willen ze ook wel een keer proberen, om het te maken.

David ;)

BerichtJa, dat is misschien wel zo. Je kan een keer naar raymond of thom of een andere designer een pb sturen, en vragen wat dit nou precies is. Misschien willen ze ook wel een keer proberen, om het te maken.

David ;)

Toegevoegd op 15 Sep 2011 om 17:26
NielsG
Datum: Donderdag, 15 Sep 2011, 17:42 | Bericht # 17   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ J-aguaR, maar snowleo heeft ook een gaas dak gemaakt en die is echt heel goed, en als die het niet weet....
Maar misschien als ze dit topic zien dat ze even antwoorden?
Niels

Bericht@ J-aguaR, maar snowleo heeft ook een gaas dak gemaakt en die is echt heel goed, en als die het niet weet....
Maar misschien als ze dit topic zien dat ze even antwoorden?
Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 15 Sep 2011 om 17:42
McCamel
Datum: Donderdag, 15 Sep 2011, 20:34 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

Curator

Ja, dat hoop ik ook. Want een schuin gaasdak is heel realistisch bij katten verblijven, zodat ze er niet uit kunnen klimmen.

David ;)

BerichtJa, dat hoop ik ook. Want een schuin gaasdak is heel realistisch bij katten verblijven, zodat ze er niet uit kunnen klimmen.

David ;)

Toegevoegd op 15 Sep 2011 om 20:34
Cyclonefan
Datum: Donderdag, 15 Sep 2011, 21:49 | Bericht # 19   
Cyclonefan 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

tja hopenlijk dan in de toekomst mischien een update ofzo.
ik maak nu eigenlijk elke keer volieres met een plat dak.
Berichttja hopenlijk dan in de toekomst mischien een update ofzo.
ik maak nu eigenlijk elke keer volieres met een plat dak.

Bericht getypt door - Cyclonefan
Toegevoegd op 15 Sep 2011 om 21:49
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 17 Sep 2011, 21:04 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

snowleo heeft wel een glazen voilere uitgebracht die puntig is alleen ik weet niet waar je hem kan downloaden

gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Berichtsnowleo heeft wel een glazen voilere uitgebracht die puntig is alleen ik weet niet waar je hem kan downloaden

gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 17 Sep 2011 om 21:04
Search:

Hosted by uCoz