Gaas dak
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 24 Aug 2011, 13:36 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Hallo, Elke keer wanneer ik een volière wil maken, moet die nu helemaal plat zijn terwijl ik dat juist niet mooi vind. In de dierentuin is die toch ook omhoog oplopend? Als je dit doet met een verhoogd pad, dan komen er allemaal stukjes tussen te zitten, dat vind ik jammer. Hoe lossen jullie dit op? Alvast bedankt, Jeweetwelwie
Bericht Hallo, Elke keer wanneer ik een volière wil maken, moet die nu helemaal plat zijn terwijl ik dat juist niet mooi vind. In de dierentuin is die toch ook omhoog oplopend? Als je dit doet met een verhoogd pad, dan komen er allemaal stukjes tussen te zitten, dat vind ik jammer. Hoe lossen jullie dit op? Alvast bedankt, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 24 Aug 2011 om 13:36
caspar1995
Datum: Woensdag, 24 Aug 2011, 16:13 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Curator
uhm, niet, iktol ook altijd met dat probleem, maar je kunt bijvoorbeeldde railing van hout maken, en dan een verhoging verder gaan... maar das vaak best wel lelijk...
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht uhm, niet, iktol ook altijd met dat probleem, maar je kunt bijvoorbeeldde railing van hout maken, en dan een verhoging verder gaan... maar das vaak best wel lelijk... Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 24 Aug 2011 om 16:13
timo13
Datum: Woensdag, 24 Aug 2011, 16:14 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik gebruik meestal de daken die bij de pakken zitten bijvoorbeeld van de groote voiliere van sophie daar zit een soort van rondlopende verhoging bij
Bericht ik gebruik meestal de daken die bij de pakken zitten bijvoorbeeld van de groote voiliere van sophie daar zit een soort van rondlopende verhoging bij Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 24 Aug 2011 om 16:14
IK
Datum: Woensdag, 24 Aug 2011, 16:17 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik ook, alleen dan op m'n vaders comp. Die heb ik niet op mijn PC.
Bericht veranderd door: IK - Woensdag, 24 Aug 2011, 16:17
Bericht Ik ook, alleen dan op m'n vaders comp. Die heb ik niet op mijn PC. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 24 Aug 2011 om 16:17
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 24 Aug 2011, 16:22 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Bedankt voor jullie reacties tot nu toe, maar ik wil geen rond dak.. Bij een voliere zie je toch ook niet altijd een ronddak? en daarbij hij loopt niet helemaal rond.. Dus dat zou dan geen optie zijn? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Bedankt voor jullie reacties tot nu toe, maar ik wil geen rond dak.. Bij een voliere zie je toch ook niet altijd een ronddak? en daarbij hij loopt niet helemaal rond.. Dus dat zou dan geen optie zijn? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 24 Aug 2011 om 16:22
timo13
Datum: Woensdag, 24 Aug 2011, 16:38 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
nee ik weet het ik zoek ook naar zoiets dat je gewoon in een punt ofzo kunt laten lopen maar dat doen ze denk ik niet ofzo wel een leuk disigners idee
Bericht nee ik weet het ik zoek ook naar zoiets dat je gewoon in een punt ofzo kunt laten lopen maar dat doen ze denk ik niet ofzo wel een leuk disigners idee Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 24 Aug 2011 om 16:38
carnotaurus
Datum: Woensdag, 24 Aug 2011, 16:54 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
De glazen voliere van Zeta Designs kan verschillende vormen hebben, dus dat is een idee om te proberen
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht De glazen voliere van Zeta Designs kan verschillende vormen hebben, dus dat is een idee om te proberen Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 24 Aug 2011 om 16:54
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 09:05 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ carnotaurus , Maar glas ziet er heel anders uit dan gaas. en om vogels nou in een glazen ding in de brandende zon opgesloten te laten, dat gaat me wel heel ver. @ timo13 , Haha ja, maar dat zal wel bijna onmogelijk zijn @Iedereen, Heeft echt niemand een oplossing ? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ carnotaurus , Maar glas ziet er heel anders uit dan gaas. en om vogels nou in een glazen ding in de brandende zon opgesloten te laten, dat gaat me wel heel ver. @ timo13 , Haha ja, maar dat zal wel bijna onmogelijk zijn @Iedereen, Heeft echt niemand een oplossing ? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 25 Aug 2011 om 09:05
IK
Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 09:08 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie , Sophie heeft een vierkante voliere gemaakt. Die kan je gebruiken.
Bericht @ Jeweetwelwie , Sophie heeft een vierkante voliere gemaakt. Die kan je gebruiken.Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 25 Aug 2011 om 09:08
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 09:12 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ IK , Maar is die ook oplopend? Want een platte voliere kan ik ook wel maken. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ IK , Maar is die ook oplopend? Want een platte voliere kan ik ook wel maken. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 25 Aug 2011 om 09:12