Vies basin
briank
Datum: Zondag, 03 Mei 2009, 20:16 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hee, Ik heb een probleem;
Ik maak een mooi hok met hamerhaaien,, Niet eens zo heel groot, Maar het verblijf word steeds vies, hoe veel van die schoonmaakdingen ik ook neerzet,, het komt steeds weer.. Doe ik wat verkeerd!?
Alvast bedankt!
Bericht Hee, Ik heb een probleem;
Ik maak een mooi hok met hamerhaaien,, Niet eens zo heel groot, Maar het verblijf word steeds vies, hoe veel van die schoonmaakdingen ik ook neerzet,, het komt steeds weer.. Doe ik wat verkeerd!?
Alvast bedankt!
Bericht getypt door - briank Toegevoegd op 03 Mei 2009 om 20:16
raymondhoek
Datum: Zondag, 03 Mei 2009, 22:01 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Je kunt ook verzorgers ervoor aannemen. Verzorgers maken ook schoon namelijk. EN het aantal dieren maakt ook uit. bij 1/2 dieren blijft alles snel schoon, maar bij heel veel niet meer.
Raymond
Bericht Je kunt ook verzorgers ervoor aannemen. Verzorgers maken ook schoon namelijk. EN het aantal dieren maakt ook uit. bij 1/2 dieren blijft alles snel schoon, maar bij heel veel niet meer.
Raymond
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 03 Mei 2009 om 22:01
xJur
Datum: Maandag, 04 Mei 2009, 00:15 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Je moet de filters ook regelmatig schoon laten maken door monteurs of het zelf doen door er simpel weg naartoe te lopen en op spatie te duwen als het kan. Als het niet kan zijn defilters nog niet vies.
"Burgers zoo, een reis om de wereld in 1 dag"
Bericht Je moet de filters ook regelmatig schoon laten maken door monteurs of het zelf doen door er simpel weg naartoe te lopen en op spatie te duwen als het kan. Als het niet kan zijn defilters nog niet vies. Bericht getypt door - xJur Toegevoegd op 04 Mei 2009 om 00:15
briank
Datum: Maandag, 04 Mei 2009, 09:43 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
k heb genoeg verzorgers, 2 in dat hok, en de filters zijn goed, en volop aanwezig En de dieren, 1 mannetje en 2 vrouwtjes
Bericht k heb genoeg verzorgers, 2 in dat hok, en de filters zijn goed, en volop aanwezig En de dieren, 1 mannetje en 2 vrouwtjes Bericht getypt door - briank Toegevoegd op 04 Mei 2009 om 09:43
Giraffe87
Datum: Maandag, 04 Mei 2009, 20:36 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Heb je het alleen met de hamerhaaien of ook met andere waterdieren? Ik geloof dat het ook te maken heeft met de voeding en gedarag maar dat weet ik niet helemaal zeker. En je moet de filters inderdaad ook schoonlaten maken door onderhoudsmedewerkers maar dat hoeft niet heel vaak dacht ik.
Bericht Heb je het alleen met de hamerhaaien of ook met andere waterdieren? Ik geloof dat het ook te maken heeft met de voeding en gedarag maar dat weet ik niet helemaal zeker. En je moet de filters inderdaad ook schoonlaten maken door onderhoudsmedewerkers maar dat hoeft niet heel vaak dacht ik.
Bericht getypt door - Giraffe87 Toegevoegd op 04 Mei 2009 om 20:36
briank
Datum: Maandag, 04 Mei 2009, 20:59 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Het zijn de enige waterdieren in die zoo :P Dus het is alleen met die dieren
Bericht Het zijn de enige waterdieren in die zoo :P Dus het is alleen met die dieren Bericht getypt door - briank Toegevoegd op 04 Mei 2009 om 20:59
Giraffe87
Datum: Dinsdag, 05 Mei 2009, 12:18 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Kijk anders even of het ook gebeurt bij andere zeedieren Misschien is het wel gewoon een foute van het spel
Bericht Kijk anders even of het ook gebeurt bij andere zeedieren Misschien is het wel gewoon een foute van het spel Bericht getypt door - Giraffe87 Toegevoegd op 05 Mei 2009 om 12:18
chicken
Datum: Dinsdag, 05 Mei 2009, 15:16 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
koop gewoon nieuwe bassin ruiten
Bericht koop gewoon nieuwe bassin ruiten Bericht getypt door - chicken Toegevoegd op 05 Mei 2009 om 15:16
Giraffe87
Datum: Dinsdag, 05 Mei 2009, 16:08 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Quote (chicken )
Het gaat hier niet om de ruiten chicken.... Het gaat hier om het bassin in het totaal, dus voornamelijk het water!
Bericht Quote (chicken )
Het gaat hier niet om de ruiten chicken.... Het gaat hier om het bassin in het totaal, dus voornamelijk het water!
Bericht getypt door - Giraffe87 Toegevoegd op 05 Mei 2009 om 16:08
briank
Datum: Donderdag, 07 Mei 2009, 08:25 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Bij de andere dieren is het niet ! Moet ik dan het hele verblijf slopen :S Had der best veel tijd in gestopt ;I
Bericht Bij de andere dieren is het niet ! Moet ik dan het hele verblijf slopen :S Had der best veel tijd in gestopt ;I Bericht getypt door - briank Toegevoegd op 07 Mei 2009 om 08:25