Radical Remake Vraag
McCamel
Datum: Zondag, 04 Sep 2011, 15:00 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
Als ik part 1 van Radical Remake wil downloaden, staat er dit: File Removed for Violation. The file you requested has been removed from MediaFire for a violation of our Terms of Service or our Acceptable Use Policy If you believe you have reached this page in error, please contact support. Click here to view our help resources. Wat is nou precies het probleem, en hoe valt het op te lossen? Ten tweede: Ik ben lid van Northern Skies, maar heb part 2 van Radical Remake nog steeds niet gevonden. Heeft iemand een stappenplan voor mij, zodat ik hem kan downloaden. Weten jullie antwoordt op mijn vraag, dan hoor ik het graag.
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: J-aguaR - Zondag, 04 Sep 2011, 15:00
Bericht Als ik part 1 van Radical Remake wil downloaden, staat er dit: File Removed for Violation. The file you requested has been removed from MediaFire for a violation of our Terms of Service or our Acceptable Use Policy If you believe you have reached this page in error, please contact support. Click here to view our help resources. Wat is nou precies het probleem, en hoe valt het op te lossen? Ten tweede: Ik ben lid van Northern Skies, maar heb part 2 van Radical Remake nog steeds niet gevonden. Heeft iemand een stappenplan voor mij, zodat ik hem kan downloaden. Weten jullie antwoordt op mijn vraag, dan hoor ik het graag. Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 04 Sep 2011 om 15:00
JanaaX
Datum: Zondag, 04 Sep 2011, 18:42 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Met part 2 kan ik je niet helpen, maar de download voor part 1 is ook hier! te vinden. Deze zou je zonder problemen moeten kunnen downloaden. x
Our perfect companions never have fewer than four feet
Bericht Met part 2 kan ik je niet helpen, maar de download voor part 1 is ook hier! te vinden. Deze zou je zonder problemen moeten kunnen downloaden. x Bericht getypt door - JanaaX Toegevoegd op 04 Sep 2011 om 18:42
McCamel
Datum: Maandag, 05 Sep 2011, 15:08 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Oke, heel erg bedankt. Dit was hetgene wat ik zocht.
Bericht Oke, heel erg bedankt. Dit was hetgene wat ik zocht. Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 05 Sep 2011 om 15:08
JanaaX
Datum: Maandag, 05 Sep 2011, 16:39 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Graag gedaan.
Our perfect companions never have fewer than four feet
Bericht Graag gedaan. Bericht getypt door - JanaaX Toegevoegd op 05 Sep 2011 om 16:39
McCamel
Datum: Vrijdag, 09 Sep 2011, 23:19 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Prettige mededeling voor je, hij werkt goed en tot nu toe heb ik geen foutjes ontdekt. Dus nog een keer heel erg bedankt.
Bericht Prettige mededeling voor je, hij werkt goed en tot nu toe heb ik geen foutjes ontdekt. Dus nog een keer heel erg bedankt. Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 09 Sep 2011 om 23:19
ZooHyena
Datum: Zondag, 11 Sep 2011, 14:32 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Radical Remake 2 staat als het goed is gewoon op de site van Aurora Designs hoor!
Bericht veranderd door: ZooHyena - Zondag, 11 Sep 2011, 14:32
Bericht Radical Remake 2 staat als het goed is gewoon op de site van Aurora Designs hoor! Bericht getypt door - ZooHyena Toegevoegd op 11 Sep 2011 om 14:32
caspar1995
Datum: Zondag, 11 Sep 2011, 16:35 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
nee, ze zijn hem aan het verbeteren
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht nee, ze zijn hem aan het verbeteren Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 11 Sep 2011 om 16:35
Varaantje
Datum: Zondag, 11 Sep 2011, 17:20 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Quote (caspar1995 )
Daar heeft casper gelijk in, maar die is denk ik te realistisch! Wanneer komt eigenlijk RR3 uit? Ik hoop echt snel, dat zou geweldig zijn. Maar eerst RR2 nog! Gr. Varaantje
Avatar made by myself, banner is made by Tigerboy
Bericht Quote (caspar1995 )
Daar heeft casper gelijk in, maar die is denk ik te realistisch! Wanneer komt eigenlijk RR3 uit? Ik hoop echt snel, dat zou geweldig zijn. Maar eerst RR2 nog! Gr. VaraantjeBericht getypt door - Varaantje Toegevoegd op 11 Sep 2011 om 17:20
McCamel
Datum: Zondag, 11 Sep 2011, 18:33 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ja jongens, echt een geweldige site. En inderdaad ZooHyena. Ze zijn bezig om hem te verbeteren, dus nog even afwachten.
Bericht Ja jongens, echt een geweldige site. En inderdaad ZooHyena. Ze zijn bezig om hem te verbeteren, dus nog even afwachten. Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 11 Sep 2011 om 18:33
Tigerboy
Datum: Maandag, 12 Sep 2011, 17:02 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Als RR2 te realistisch word download ik hem gewoon niet hoor. Het past dan niet bij het spel, dat is pas echt heel onrealistisch! Tigerboy
Post hier je wensen voor een banner, en ik maak 'm voor je.
Bericht Als RR2 te realistisch word download ik hem gewoon niet hoor. Het past dan niet bij het spel, dat is pas echt heel onrealistisch! Tigerboy Bericht getypt door - Tigerboy Toegevoegd op 12 Sep 2011 om 17:02