Waterreptielen
McCamel
Datum: Zondag, 04 Sep 2011, 15:05 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
Heey, Ik heb weer eens een vraag. Ik wil een waterreptielverblijf maken, en die moet aan de volgende eisen voldoen: -Observatie punt voor de bezoeker onder water. -Observatie punt voor de bezoeker boven water. -Helemaal overdekt, zodat het onderdeel van een reptielenhuis kan zijn. -Er moet ook een stuk land bij zijn. Bijv. als ik krokodillen wil plaatsen. Weet iemand hoe ik dit kan aanpakken, mij is het niet gelukt. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------- Is er niemand die reageert???
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: J-aguaR - Maandag, 05 Sep 2011, 20:54
Bericht Heey, Ik heb weer eens een vraag. Ik wil een waterreptielverblijf maken, en die moet aan de volgende eisen voldoen: -Observatie punt voor de bezoeker onder water. -Observatie punt voor de bezoeker boven water. -Helemaal overdekt, zodat het onderdeel van een reptielenhuis kan zijn. -Er moet ook een stuk land bij zijn. Bijv. als ik krokodillen wil plaatsen. Weet iemand hoe ik dit kan aanpakken, mij is het niet gelukt. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------- Is er niemand die reageert??? Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 04 Sep 2011 om 15:05
Cyclonefan
Datum: Donderdag, 15 Sep 2011, 21:58 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mischien beetje late reactie, maar heb op youtube wel eens filmpjes bekeken van mensen die verblijven maken in zoo tycoon 2. hier ene filmpje gemaakt voor reptielen. hopenlijk kan je er iets mee. http://www.youtube.com/watch?v=f6wt1yKOiEA
Bericht mischien beetje late reactie, maar heb op youtube wel eens filmpjes bekeken van mensen die verblijven maken in zoo tycoon 2. hier ene filmpje gemaakt voor reptielen. hopenlijk kan je er iets mee. http://www.youtube.com/watch?v=f6wt1yKOiEA Bericht getypt door - Cyclonefan Toegevoegd op 15 Sep 2011 om 21:58
McCamel
Datum: Vrijdag, 16 Sep 2011, 06:50 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ik zal kijken. En anders is het alsnog handig voor andere verblijven. David
Bericht Ik zal kijken. En anders is het alsnog handig voor andere verblijven. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 16 Sep 2011 om 06:50
Cyclonefan
Datum: Vrijdag, 16 Sep 2011, 22:17 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ok ben benieuwd of je er wat aan hebt.
Bericht ok ben benieuwd of je er wat aan hebt. Bericht getypt door - Cyclonefan Toegevoegd op 16 Sep 2011 om 22:17
McCamel
Datum: Vrijdag, 16 Sep 2011, 22:31 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ik heb hem gezien en hij is wel goed hoor, maar er is geen observatiepunt voor de bezoekers onder water. Maar ik kan dit wel heel goed gebruiken bij andere reptielen verblijven. David
Bericht Ik heb hem gezien en hij is wel goed hoor, maar er is geen observatiepunt voor de bezoekers onder water. Maar ik kan dit wel heel goed gebruiken bij andere reptielen verblijven. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 16 Sep 2011 om 22:31
Cyclonefan
Datum: Vrijdag, 16 Sep 2011, 23:32 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ok leuk om te horen. zal van de week wel eens kijken of ik nog wat kan vinden.
Bericht ok leuk om te horen. zal van de week wel eens kijken of ik nog wat kan vinden. Bericht getypt door - Cyclonefan Toegevoegd op 16 Sep 2011 om 23:32
McCamel
Datum: Zaterdag, 17 Sep 2011, 19:26 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Oke, succes. Ik ben benieuwd naar wat er komt. David
Bericht Oke, succes. Ik ben benieuwd naar wat er komt. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 17 Sep 2011 om 19:26
Cyclonefan
Datum: Maandag, 19 Sep 2011, 20:15 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
zodra ik iets gevonden hebt zal ik het hier wel posten.Added (19 Sep 2011, 20:15) --------------------------------------------- ik heb even wat opgezocht waar je mischien nog wat aan hebt. http://www.youtube.com/watch?v=G-JRmuXxUBY&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=1wwZkRC8Zxk&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=dMJENqC0U60&feature=related hopelijk kun je er wat mee.
bram507
Datum: Zaterdag, 24 Sep 2011, 08:49 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hoe kom je aan die dierenAdded (24 Sep 2011, 08:49) --------------------------------------------- vertel me alsjeblieft de download
Bericht hoe kom je aan die dierenAdded (24 Sep 2011, 08:49) --------------------------------------------- vertel me alsjeblieft de download
Bericht getypt door - bram507 Toegevoegd op 24 Sep 2011 om 08:49
dutchtimNL1
Datum: Zaterdag, 24 Sep 2011, 11:33 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ J-aguaR , zorg ervoor dat als je het verblijf op de youtube manier maakt, je niet teveel big rocks . met de combihack van snowleo zijn ze wel overal plaatsbaar, maar het zorgt er ook voor dat bijvoorbeeld bezoekers en dieren ergens niet meer langskomen hou dus absoluut genoeg ruimte over voor een verblijf anders krijg je zoveel boze gezichtjes in je zoo
By dutchtimnl1 at 2011-11-07
Bericht @ J-aguaR , zorg ervoor dat als je het verblijf op de youtube manier maakt, je niet teveel big rocks . met de combihack van snowleo zijn ze wel overal plaatsbaar, maar het zorgt er ook voor dat bijvoorbeeld bezoekers en dieren ergens niet meer langskomen hou dus absoluut genoeg ruimte over voor een verblijf anders krijg je zoveel boze gezichtjes in je zooBericht getypt door - dutchtimNL1 Toegevoegd op 24 Sep 2011 om 11:33