Datum: Zaterdag, 27 Dec 2008, 14:44 | Bericht # 11
The_Nomad
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 15 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik heb een voorkeur voor Marina Mania, maar het is een close call met Afrikaanse Avontuur. Forever keep the dream inside, the chance to fight another fight.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hmm, goede vraag. Ik denk voor Extinct Animals omdat deze qua nieuwe mogelijkheden toch wel het realistische is. Maar Marine Mania is ook erg mooi omdat bij deze de dieren het beste zijn. Eigenlijk zijn de beste expansions gewoon de usermade expansions.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 20 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Mijn favorite uitbreiding is Bedreigde Diersoorten omdat hier leuke voertuigen in het spel kwamen namelijk de jeeps en de kabelbaan. Laat ik deze site maar eens teroriseren.... :P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 99 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Ik vind Afrikaans Avontuur toch wel de beste. Geweldige dieren, met ook een leuk thema erbij. Maar BD en MM vind ik ook leuk omdat ze veel nieuwe mogelijkheden en objecten hebben Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Daarom vind ik BD en MM zo leuk Maar BD blijft voor mij leuker. als je de stalmuren van sophietje hebt dan kun je binnenverblijven maken. Je kunt in BD natuurlijk ook een kabelbaan maken. Daarom kies ik BD Pokemon White team!
Datum: Zaterdag, 14 Maa 2009, 11:55 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
BD, om die nieuwe mogelijk heden, a.o. kabelbanen. Maar het thema is ook super, vind het zo goed bedacht, daarom heb ik ook op BD gestemt Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!