Lievelings uitbreiding
briank
Datum: Zaterdag, 02 Mei 2009, 13:52 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Zoo Tycoon 2 Marine Mania, je heb meer bouwmogelijkheden, en ik vind zeedieren tof!
Bericht Zoo Tycoon 2 Marine Mania, je heb meer bouwmogelijkheden, en ik vind zeedieren tof! Bericht getypt door - briank Toegevoegd op 02 Mei 2009 om 13:52
chicken
Datum: Zaterdag, 02 Mei 2009, 14:28 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mijn keus is veranderd ik ga uitnaar bedreigde diersoorten.
Bericht mijn keus is veranderd ik ga uitnaar bedreigde diersoorten. Bericht getypt door - chicken Toegevoegd op 02 Mei 2009 om 14:28
Giraffe87
Datum: Maandag, 04 Mei 2009, 20:41 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Die van mij is en blijft Afrikaans Avontuur! Ik heb iets met Afrika en daarmaast zijn de dieren ook erg leuk. Klein min puntje vond ik de kleine hoeveelheid aan decoratie, maar dat is eigenlijk in het algemeen het geval
Bericht Die van mij is en blijft Afrikaans Avontuur! Ik heb iets met Afrika en daarmaast zijn de dieren ook erg leuk. Klein min puntje vond ik de kleine hoeveelheid aan decoratie, maar dat is eigenlijk in het algemeen het geval Bericht getypt door - Giraffe87 Toegevoegd op 04 Mei 2009 om 20:41
raymondhoek
Datum: Maandag, 04 Mei 2009, 20:43 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ik vind dat dit topic wel lang genoeg stand heeft gehouden. Na meer dan 3 bladzijde's te hebben gezien wie welke uitbreiding het beste vind, en waarom heb ik er wel genoeg van gezien. Slotje... Raymond (Site-admin)
Bericht Ik vind dat dit topic wel lang genoeg stand heeft gehouden. Na meer dan 3 bladzijde's te hebben gezien wie welke uitbreiding het beste vind, en waarom heb ik er wel genoeg van gezien. Slotje... Raymond (Site-admin)
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 04 Mei 2009 om 20:43