ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Ik heb wel eens gezien dat mensen het hadden over dat iemand op plaats 3 van de top zoobuilders stond, of zoiets. Bestaat er echt een top, of is dit verzonnen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ja dat kan wel. Jij hebt denk ik ook een persoonlijke lijst. En met de awards voor beste showroombouwer kan je ook een beetje een lijst zien van het ZTSF.
Goed idee. Je hebt dan wel de ZTSF-Awards, maar dit is veel specifieker.
Als kandidaat moet er natuurlijk op jou gestemd worden. Er moeten dan eerst voorrondes komen voor de kandidaten. Je zou een lijstje kunnen maken van degenen die op dat moment actief zijn in de showroom van ZTAO en de gewone showroom. Stel dat dat er 26 zijn, dan moeten we daarop stemmen, door middel van een poll. De 10 die het hoogst zijn geïndigd, mogen naar de finale. Daar wordt een lijstje gezet met vragen waar je goed over moet nadenken, vervolgens geef je jouw favoriet aan door middel van zijn naam + antwoord op de vragen. De rangschikking die dan ontstaat, mag zich de de 'ZTSF top 10 zoobuilders' noemen. Uiteraard is er voor elke speler van de hoogste 3 een prijsje in de prijzenkast.
Het is maar een idee en ik zou niet weten of dit al een keer is gebeurt, (of iets wat er op lijkt) maar we kunnen het altijd even voorleggen aan rest van het forum.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
McCamel, je kan niet zomaar even iemand een prijs geven als je het weet. Als je het echt wilt moeten we wel wat actie ondernemen. Raymond moet het ook goed vinden wat hij is bijna de enige die prijzen kan geven. Maar zonder jury want de members mogen het bepalen. McCamel, zullen wij het maar organiseren? We praten wel verder via PB.
Het lijkt me verstandig om dit topic te laten sluiten. We praten hier dan ook niet meer.
@Iedereen
Ik kan niet voor jullie besluiten, want ik ben geen moderator. Ik kan wel dingen van jullie verwachten. En dat zijn de volgende dingen:
- Dit is voor Kagu en mij het laatste bericht, wij praten verder via pb. - Ik verwacht geen verdere berichten in dit topic. Ook niet zoiets als: Oke, doen we. Of: Ja hoor, afgesproken. - Wij regelen dit verder met elkaar en de moderators. - Dit hebben wij verzonnen, en verwachten ook dat wij het mogen afmaken. Niet dat er straks iemand ons is voor geweest. - Ideeën zijn welkom, maar worden niet persé toegepast. !!ALTIJD INSTUREN VIA PB!!
Hierbij vraag ik vriendelijk aan jullie om je hier aan te houden. Moderators? Hier kan een slotje op!
David
Ps. Het zou natuurlijk kunnen dat het project niet wordt goed gekeurd. Als dat het geval is, willen wij geen verdere vragen daarover.