ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
hoi ik heb het zelfde probleem en toen ik dat gene van skyryder ging doen kon ik wel opstarten maar als ik free play doe zijn alle hekken onzichtbaar ik heb maar 5 hekken om te bouwen ik kan niet mijn kijkplaats als ware veranderen en als ik een dier plaatst crasht de game dus vraag ik is er ook een andere manier want opnieuw opzetten lukt ook niet
Kassa Medewerker
ik weet niet presies wat er allemaal in de computer zit maar hij is ongeveer een half jaar oud eerst deed de spel er normaal op toen kreeg ik problemen met het opslaan toen heb ik alles er opnieuw opgezet van zootycoon 2 behalfe de downloads en toen wou hij niet meer opstarten
hij heeft 924GB waarval 600GB nog beschikbaar en ik heb alle uitbereidingen behalfe die dino pack
Als ik het zo hoor heb je met het verwijderen van je downloads 1 bestand te veel weggehaald. Ik raad je aan via start -> configuratiescherm -> programma's -> programma verwijderen je hele spel te verwijderen en helemaal opnieuw te installeren, daarmee zou het moeten oplossen.
Kassa Medewerker
ik heb gedaan wat je aanrade maar het helpt niet hij wil nog steeds niet opstarten ik begin langzamerhand de moed te verliezen maar vraagje kan het ook aan de spel liggen
Added (20 Sep 2012, 22:22) --------------------------------------------- t maar dat van jou raymond doet het niet ik heb ook al geprobeerd om een uitbereiding er bij te doen maar dan start hij ook niet op