Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Probleem met opstarten spel ===> Zoo tycoon 2 executable
Nielsio123
Datum: Donderdag, 13 Okt 2011, 18:37 | Bericht # 1   
Nielsio123 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Hallo,

Ik heb speciaal voor deze vraag me geregistreerd, dus ik zou het superfijn vinden kon iemand me helpen! :D

Ik heb een probleem, de topic zegt het voor een groot deel zelf al, maar ik zal het even volledig uitleggen.

Ik heb Zoo Tycoon 2 Ultieme collectie geïnstalleerd, met succes, ik krijg mijn beginscherm met [spelen], [deïnstalleren]...etc.

Nu komt het: Als ik op spelen klik, dan komt wat later het sponsorscherm, een vierkantig schermpje op je bureaublad, dat is bij mij zwart, en wat later komt de mededeling in een pop-up bericht: 'Zoo Tycoon 2 executable werkt niet meer' er wordt een oplossing gezocht bla bla bla. Wat later zegt hij dat ik het programma moet afsluiten.

En we zijn weer bij af.

Gegevens over mijn pc:

Acer Aspire 5740

Besturingssysteem: Windows 7
IntelCore i3 processor 330m
Intel HD graphics...
4GB memory
320 GB HDD
DVD-Super Multi DL drive
Acer Nplify802.11b/g/n

ALVAST BEDANKT, EN ALSJEBLIEFT HELP ME :s

Niels
BerichtHallo,

Ik heb speciaal voor deze vraag me geregistreerd, dus ik zou het superfijn vinden kon iemand me helpen! :D

Ik heb een probleem, de topic zegt het voor een groot deel zelf al, maar ik zal het even volledig uitleggen.

Ik heb Zoo Tycoon 2 Ultieme collectie geïnstalleerd, met succes, ik krijg mijn beginscherm met [spelen], [deïnstalleren]...etc.

Nu komt het: Als ik op spelen klik, dan komt wat later het sponsorscherm, een vierkantig schermpje op je bureaublad, dat is bij mij zwart, en wat later komt de mededeling in een pop-up bericht: 'Zoo Tycoon 2 executable werkt niet meer' er wordt een oplossing gezocht bla bla bla. Wat later zegt hij dat ik het programma moet afsluiten.

En we zijn weer bij af.

Gegevens over mijn pc:

Acer Aspire 5740

Besturingssysteem: Windows 7
IntelCore i3 processor 330m
Intel HD graphics...
4GB memory
320 GB HDD
DVD-Super Multi DL drive
Acer Nplify802.11b/g/n

ALVAST BEDANKT, EN ALSJEBLIEFT HELP ME :s

Niels

Bericht getypt door - Nielsio123
Toegevoegd op 13 Okt 2011 om 18:37
ZooM
Datum: Donderdag, 13 Okt 2011, 20:11 | Bericht # 2   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Curator

Ik had dat probleem ook. Ik heb de instalatie er af gehaald en er weer opnieuw opgezet. Daarna lukte het bij mij wel. Als dat niet werkt dan weet ik het ook niet.

Succes!
BerichtIk had dat probleem ook. Ik heb de instalatie er af gehaald en er weer opnieuw opgezet. Daarna lukte het bij mij wel. Als dat niet werkt dan weet ik het ook niet.

Succes!

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 13 Okt 2011 om 20:11
Nielsio123
Datum: Donderdag, 13 Okt 2011, 20:22 | Bericht # 3   
Nielsio123 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Quote (ZooM)
Ik had dat probleem ook. Ik heb de instalatie er af gehaald en er weer opnieuw opgezet. Daarna lukte het bij mij wel. Als dat niet werkt dan weet ik het ook niet.

Succes!

Hmm, dat had ik ook al gedaan.... helaas, na een tweede keer installeren lukte het nog niet.

Wel bedankt voor je hulp! :D
Bericht
Quote (ZooM)

Succes!

Hmm, dat had ik ook al gedaan.... helaas, na een tweede keer installeren lukte het nog niet.

Wel bedankt voor je hulp! :D

Toegevoegd op 13 Okt 2011 om 20:22
Rico
Datum: Vrijdag, 14 Okt 2011, 17:08 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Ik had dat zelf ook, ik heb ook nog even naar Microsoft (niet zomaar even) gebeld.
Ze zeiden dat mijn computer te oud was toen heb ik de directeurscollectie gekocht.
En daarna heb ik Marine Mania gekocht. (haat Uitgestorven Diersoorten)
Toen deed hij het wel. :D

Rico ^_^

BerichtIk had dat zelf ook, ik heb ook nog even naar Microsoft (niet zomaar even) gebeld.
Ze zeiden dat mijn computer te oud was toen heb ik de directeurscollectie gekocht.
Toen deed hij het wel. :D

Rico ^_^

Bericht getypt door - Rico
Toegevoegd op 14 Okt 2011 om 17:08
Nielsio123
Datum: Vrijdag, 14 Okt 2011, 18:11 | Bericht # 5   
Nielsio123 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Quote (Rico)
Ik had dat zelf ook, ik heb ook nog even naar Microsoft (niet zomaar even) gebeld.
Toen deed hij het wel.

Rico

Hmm, te oud kan mijn computer niet zijn... heb hem vorig jaar in oktober ongeveer of in november gekocht. Ik kan er Rome Total War en LOTR Battle for Middle-Earth 2 op spelen.. zijn niet echt wat je noemt 'kleine' spellen. Dus Zoo tycoon zou een makkie moeten zijn.

Misschien een andere reden?

Thx alvast voor je feedback
Bericht
Quote (Rico)
Toen deed hij het wel.

Rico

Hmm, te oud kan mijn computer niet zijn... heb hem vorig jaar in oktober ongeveer of in november gekocht. Ik kan er Rome Total War en LOTR Battle for Middle-Earth 2 op spelen.. zijn niet echt wat je noemt 'kleine' spellen. Dus Zoo tycoon zou een makkie moeten zijn.

Misschien een andere reden?

Thx alvast voor je feedback

Toegevoegd op 14 Okt 2011 om 18:11
Rico
Datum: Vrijdag, 14 Okt 2011, 18:29 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Quote (Nielsio123)
Hmm, te oud kan mijn computer niet zijn

Dat hoeft niet hoor, ik kan die spellen daar ook op spelen (ik speel ze ook)
Even ontopic, ik heb Windows XP, dus daar kan het ook aan liggen.
Succes!

Rico ^_^

Bericht
Quote (Nielsio123)
Hmm, te oud kan mijn computer niet zijn

Dat hoeft niet hoor, ik kan die spellen daar ook op spelen (ik speel ze ook)
Even ontopic, ik heb Windows XP, dus daar kan het ook aan liggen.
Succes!

Rico ^_^

Bericht getypt door - Rico
Toegevoegd op 14 Okt 2011 om 18:29
McCamel
Datum: Zaterdag, 15 Okt 2011, 19:01 | Bericht # 7   
McCamel 
ZTSF Gegevens
Groep: Removed

Heb je wel genoeg ruimte op je PC, want Zoo Tycoon heeft als een van de systeemvereisten 1.7GB geheugen. Je hebt 4GB op je computer, maar als je al veel andere dingen hebt, dan houd je niet genoeg ruimte over.

Kijk ook even of je computer aan de andere vereisten voldoet.

Heb ik je geholpen zo? In ieder geval succes.

David ;)
BerichtHeb je wel genoeg ruimte op je PC, want Zoo Tycoon heeft als een van de systeemvereisten 1.7GB geheugen. Je hebt 4GB op je computer, maar als je al veel andere dingen hebt, dan houd je niet genoeg ruimte over.

Kijk ook even of je computer aan de andere vereisten voldoet.

Heb ik je geholpen zo? In ieder geval succes.

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 15 Okt 2011 om 19:01
Skyrider1
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 20:17 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Kassa Medewerker

Hoi Niels,
ook wij hadden dit probleem. Na veel zoekwerk hebben we misschien wel de oplossing voor jou gevonden. Bij ons heeft het in ieder geval geholpen.
Je gaat naar de map waarin je zoo tycoon 2 geïnstalleerd hebt. Dan doe je rechtermuisklik je op het icoontje van zt en ga je "eigenschappen". Daar kies je het tabblad "compatibiliteit".
Zet daar een vinkje bij "compatibiliteitsmodus" Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor en daar moet je dan uit de lijst windows 7 kiezen. Klik dan op toepassen en dan zou het moeten lukken.
Veel succes ermee en laat nog iets weten of het gelukt is.
Noël
BerichtHoi Niels,
ook wij hadden dit probleem. Na veel zoekwerk hebben we misschien wel de oplossing voor jou gevonden. Bij ons heeft het in ieder geval geholpen.
Je gaat naar de map waarin je zoo tycoon 2 geïnstalleerd hebt. Dan doe je rechtermuisklik je op het icoontje van zt en ga je "eigenschappen". Daar kies je het tabblad "compatibiliteit".
Zet daar een vinkje bij "compatibiliteitsmodus" Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor en daar moet je dan uit de lijst windows 7 kiezen. Klik dan op toepassen en dan zou het moeten lukken.
Veel succes ermee en laat nog iets weten of het gelukt is.
Noël

Bericht getypt door - Skyrider1
Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 20:17
McCamel
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 23:01 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

Kijk, jullie gaan speciaal voor hem kijken. Dat is echt helemaal top van jullie.

David ;)

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
BerichtKijk, jullie gaan speciaal voor hem kijken. Dat is echt helemaal top van jullie.

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 23:01
zoomastermichman
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 20:52 | Bericht # 10   
zoomastermichman 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ik had het zelfde probleem op de laptop van me vader maar op mijn eigen computer niet kan het misschien aan de computer liggen want mij vader gebruikt vista en mijn eigen windows 7
Berichtik had het zelfde probleem op de laptop van me vader maar op mijn eigen computer niet kan het misschien aan de computer liggen want mij vader gebruikt vista en mijn eigen windows 7

Bericht getypt door - zoomastermichman
Toegevoegd op 07 Nov 2011 om 20:52
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Search:

Hosted by uCoz