ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hallo,
Ik heb speciaal voor deze vraag me geregistreerd, dus ik zou het superfijn vinden kon iemand me helpen!
Ik heb een probleem, de topic zegt het voor een groot deel zelf al, maar ik zal het even volledig uitleggen.
Ik heb Zoo Tycoon 2 Ultieme collectie geïnstalleerd, met succes, ik krijg mijn beginscherm met [spelen], [deïnstalleren]...etc.
Nu komt het: Als ik op spelen klik, dan komt wat later het sponsorscherm, een vierkantig schermpje op je bureaublad, dat is bij mij zwart, en wat later komt de mededeling in een pop-up bericht: 'Zoo Tycoon 2 executable werkt niet meer' er wordt een oplossing gezocht bla bla bla. Wat later zegt hij dat ik het programma moet afsluiten.
En we zijn weer bij af.
Gegevens over mijn pc:
Acer Aspire 5740
Besturingssysteem: Windows 7 IntelCore i3 processor 330m Intel HD graphics... 4GB memory 320 GB HDD DVD-Super Multi DL drive Acer Nplify802.11b/g/n
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Ik had dat probleem ook. Ik heb de instalatie er af gehaald en er weer opnieuw opgezet. Daarna lukte het bij mij wel. Als dat niet werkt dan weet ik het ook niet.
0
Vrijwilliger
Quote (ZooM)
Ik had dat probleem ook. Ik heb de instalatie er af gehaald en er weer opnieuw opgezet. Daarna lukte het bij mij wel. Als dat niet werkt dan weet ik het ook niet.
Succes!
Hmm, dat had ik ook al gedaan.... helaas, na een tweede keer installeren lukte het nog niet.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik had dat zelf ook, ik heb ook nog even naar Microsoft (niet zomaar even) gebeld. Ze zeiden dat mijn computer te oud was toen heb ik de directeurscollectie gekocht. En daarna heb ik Marine Mania gekocht. (haat Uitgestorven Diersoorten) Toen deed hij het wel.
0
Vrijwilliger
Quote (Rico)
Ik had dat zelf ook, ik heb ook nog even naar Microsoft (niet zomaar even) gebeld. Ze zeiden dat mijn computer te oud was toen heb ik de directeurscollectie gekocht. En daarna heb ik Marine Mania gekocht. (haat Uitgestorven Diersoorten) Toen deed hij het wel.
Rico
Hmm, te oud kan mijn computer niet zijn... heb hem vorig jaar in oktober ongeveer of in november gekocht. Ik kan er Rome Total War en LOTR Battle for Middle-Earth 2 op spelen.. zijn niet echt wat je noemt 'kleine' spellen. Dus Zoo tycoon zou een makkie moeten zijn.
Heb je wel genoeg ruimte op je PC, want Zoo Tycoon heeft als een van de systeemvereisten 1.7GB geheugen. Je hebt 4GB op je computer, maar als je al veel andere dingen hebt, dan houd je niet genoeg ruimte over.
Kijk ook even of je computer aan de andere vereisten voldoet.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Hoi Niels, ook wij hadden dit probleem. Na veel zoekwerk hebben we misschien wel de oplossing voor jou gevonden. Bij ons heeft het in ieder geval geholpen. Je gaat naar de map waarin je zoo tycoon 2 geïnstalleerd hebt. Dan doe je rechtermuisklik je op het icoontje van zt en ga je "eigenschappen". Daar kies je het tabblad "compatibiliteit". Zet daar een vinkje bij "compatibiliteitsmodus" Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor en daar moet je dan uit de lijst windows 7 kiezen. Klik dan op toepassen en dan zou het moeten lukken. Veel succes ermee en laat nog iets weten of het gelukt is. Noël
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik had het zelfde probleem op de laptop van me vader maar op mijn eigen computer niet kan het misschien aan de computer liggen want mij vader gebruikt vista en mijn eigen windows 7