Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
redical remake vraag
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 18 Okt 2011, 10:11 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

ik weet dat aurora desingns zt2 helemaal veranderd door middel van rr maar maken ze dan ook alleen de dieren die er al inzitten als je het spel koopt of ook de bonusdownloads(die ook bij het spel horen): aziatische zwarte beer, aziatische olifant, zwarte panter, muskusos enz.
als iemand er antwoord er op weet zou ik dat fijn vinden

gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Berichtik weet dat aurora desingns zt2 helemaal veranderd door middel van rr maar maken ze dan ook alleen de dieren die er al inzitten als je het spel koopt of ook de bonusdownloads(die ook bij het spel horen): aziatische zwarte beer, aziatische olifant, zwarte panter, muskusos enz.
als iemand er antwoord er op weet zou ik dat fijn vinden

gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 18 Okt 2011 om 10:11
Kagu
Datum: Dinsdag, 18 Okt 2011, 10:25 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Het meest maken ze reskins voor dieren.
Maar je hebt ook packs, dat is bijvoorbeeld Cerrado Treasure.
Dat is geen reskin, maar echt een nieuw dier van Aurora Designs.
Hopelijk heb ik je geholpen. ^_^

Kagu
BerichtHet meest maken ze reskins voor dieren.
Maar je hebt ook packs, dat is bijvoorbeeld Cerrado Treasure.
Dat is geen reskin, maar echt een nieuw dier van Aurora Designs.
Hopelijk heb ik je geholpen. ^_^

Kagu

Bericht getypt door - Kagu
Toegevoegd op 18 Okt 2011 om 10:25
McCamel
Datum: Dinsdag, 18 Okt 2011, 11:09 | Bericht # 3   
McCamel 
ZTSF Gegevens
Groep: Removed

@Kagu

Je begrijpt hem verkeerd. (ik moest ook even puzzelen, dus is het misschien een tip om wat hoofdletters, komma's, punten en andere leestekens toe te voegen in je volgende berichten, Real_thomas) Hij bedoeld namelijk of alleen de dieren die in Zoo Tycoon zitten gereskind worden, of dat ook de bonusdownloads (Muskusos, Zwarte panter met prooi, etc.) een beurt krijgen. Ik zou dat echt niet weten, maar het is wel een goede vraag. Ik hoop dus dat er iemand is, die het wel weet.

David ;)

Bericht veranderd door: McCamel - Dinsdag, 18 Okt 2011, 11:12
Bericht@Kagu

Je begrijpt hem verkeerd. (ik moest ook even puzzelen, dus is het misschien een tip om wat hoofdletters, komma's, punten en andere leestekens toe te voegen in je volgende berichten, Real_thomas) Hij bedoeld namelijk of alleen de dieren die in Zoo Tycoon zitten gereskind worden, of dat ook de bonusdownloads (Muskusos, Zwarte panter met prooi, etc.) een beurt krijgen. Ik zou dat echt niet weten, maar het is wel een goede vraag. Ik hoop dus dat er iemand is, die het wel weet.

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 18 Okt 2011 om 11:09
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 18 Okt 2011, 12:21 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

@ McCamel, Ik zal er op letten

Gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht@ McCamel, Ik zal er op letten

Gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 18 Okt 2011 om 12:21
McCamel
Datum: Dinsdag, 18 Okt 2011, 13:13 | Bericht # 5   
McCamel 
ZTSF Gegevens
Groep: Removed

Fijn. Het maakt berichten gewoon overzichtelijker en ook mooier. Dat is tenminste mijn mening.
Dat kan gewoon door alleen maar hoofdletters of punten en komma's toe te voegen. Maar ik zie vaak ook mensen 'ztsf' (Zoo Tycoon Super Forum) of 'zt2' (Zoo Tycoon 2) schrijven, terwijl 'ZTSF' en ZT2' veel duidelijker is. Dat soort dingen bedoel ik. Nou denk je misschien: "Wat is die kerel saai. Ik mag niet eens een beetje grappige taal gebruiken". Maar dat is het niet. Je mag van mij best wel een beetje grappig doen en een leuk of een niet-bestaand woord in je berichten toevoegen. Als mensen maar snappen wat je bedoeld. Snap je een beetje mijn punt?

David ;)
BerichtFijn. Het maakt berichten gewoon overzichtelijker en ook mooier. Dat is tenminste mijn mening.
Dat kan gewoon door alleen maar hoofdletters of punten en komma's toe te voegen. Maar ik zie vaak ook mensen 'ztsf' (Zoo Tycoon Super Forum) of 'zt2' (Zoo Tycoon 2) schrijven, terwijl 'ZTSF' en ZT2' veel duidelijker is. Dat soort dingen bedoel ik. Nou denk je misschien: "Wat is die kerel saai. Ik mag niet eens een beetje grappige taal gebruiken". Maar dat is het niet. Je mag van mij best wel een beetje grappig doen en een leuk of een niet-bestaand woord in je berichten toevoegen. Als mensen maar snappen wat je bedoeld. Snap je een beetje mijn punt?

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 18 Okt 2011 om 13:13
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz