ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Heb je een truc gevonden voor Zoo Tycoon 2? Plaats hem dan hier! Het kan alles zijn. Van de meest ongelofelijke trucs tot de meest rare trucs. Als je ze maar in Zoo Tycoon 2 kan uitvoeren. Veel plezier!
Hier is de lijst van diegene die al zijn gezegd. Dan kan je zien of die van jou al een keer is gezegd. -Als je een overzichtsfoto wilt nemen, maar je weet niet hoe? Zo dus: Je zoomt een stukje uit. Je activeert de camera en direct daarna druk je op spatiebalk. Als je van een heel groot gebied een foto wilt maken, dan moet je 1 van de vele zoomhack's downloaden.
-Je kunt ook een overzichtsfoto maken door op het toetsje Print Screen drukken, en het daarna in paint plakken.
-Als je in de bezoekersmode zit en je loopt en dan, dit zijn wat trucjes. Bij Shift ga je rennen en bij x buk je.
-We willen een Tuimelaar in onze dierentuin. Leuk een bassin gaan bouwen met planten en rotsen erin. Maar dat is toch wel erg vlak, en je kan niet wat reliëf maken. En een echte zeebodem is ook niet plat afgesneden ofzo. Verdraaid, wat moeten we nou. Dat zal ik je vertellen., halen we het weer weg. !!LET OP!! Je moet alleen het kleine bassin verwijderen. Niet een ander stukje muur van het grote bassin erbij, want dan kunnen we weer overnieuw beginnen. Als we het kleine bassin hebben verwijderd, zal al het water van het grote bassin verwijderen! We hogen de grond op totdat het iets boven de grond buiten het bassin komt. Daarna gaan we er met water van de biokwast overheen. Als we dan proberen de grond hoger en lager te maken, zal het wel lukken.
-als je in de bezoekersmodus met je muiswieltje scrollt, spring je....
-als je op de control toets (Ctrl) drukt en je draait je muis dan draai je rond.
-Ook als je: Insert, rechts op je toetsenbord indrukt, buk je. En als je in de bezoekersmode de rechtermuisklik, shift en de pijltjestoets naar boven ingedrukt houd, ren je super hard!
-ik heb ook al gezien dat veel mensen niet weten dat je in een jeep van stoel kan veranderen... dit doe met de nummertoetsen 1,2,3 enz.
Niels
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Dinsdag, 08 Nov 2011, 21:12
Veel mensen kennen deze al, maar misschien is het toch handig als je hem op papier hebt.
Als je een overzichtsfoto wilt nemen, maar je weet niet hoe? Zo dus: Je zoomt een stukje uit. Je activeerd de camera en direct daarna druk je op spatiebalk. Als je van een heel groot gebied een foto wilt maken, dan moet je 1 van de vele zoomhack's downloaden.
Dit is een hele bekende, zoals ik al zei. Maar misschien hebben sommige er wat aan.
Je zegt het zelf al. Je kan het wegsnijden. Maar dat kost toch meer tijd dan dat je het al gelijk goed hebt.
David
Ps. Mijn gebruikersnaam is dan wel McCamel, maar dat is meer voor de mensen die mij niet kennen. Jullie spreken vaak genoeg met mij, en ik vind dat jullie me dan best bij mijn voornaam kunnen aanspreken. Vind ik zelf prettiger. Ik probeer mensen ook zoveel bij hun echte naam te noemen.