ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 35 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hee,
Ik wou zootycoon AA vandaag kopen,, Ik ben alle winkels afgeweest in de buurt die games verkopen maar niemand had het, is het uit de winkels gehaald!?? En waar kan je hem nu nog kopen of bestellen fseu!?
Bij elke beetje media winkel (freerecord shop) maar ook multi tech winkels (Media markt & saturn), kun je laten aanvragen. Gewoon een winkelier er op aan spreken.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 35 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Bij bol.com hb ik al gekeken : http://www.bol.com/nl/s/games/zoekresultaten/Ntt/zootycoon+2/Ntk/games_all/Ntx/mode+matchallpartial/Nty/1/N/3135/Ne/3135/index.html?_requestid=74667 , alles maar AA niet :s
Edit: Op andere sites staat het er ook niet, en heb net even de mediamarkt en het spel ligt eruit :s
Bericht veranderd door: briank - Dinsdag, 12 Mei 2009, 17:56
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik denk als je goed zoekt, dat je hem nog wel kunt kopen. Maar je moet goed blijven zoeken. Bij de bart smit in Eindhoven was laatst 1 van de laatste te koop. Maar ik hoop dat je hem wilt kunt vinden en uiteindelijk ook AA hebt. Groetjes van Laraatje en succes. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
JE kan ook nog op marktplaats kijken en ik zou alles aflopen echt alle game winkels, recordsshops, v&d, dixons, speelgoed winkels ik kan me bijna niet voorstellen dat hij er niet is. Misschien moet je bellen met andere filialen in andere steden. Haleee
Bericht veranderd door: diertjesfreak - Woensdag, 13 Mei 2009, 15:38