Dinosaurman's site online?
Chasip
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 17:09 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hey allemaal, hebben jullie gemerkt dat Dinosaurman's site weer online staat? Hier de link: Dinosaurman's team site Het viel me opeens op, alleen de downloads doen het nu nog niet. Als het hier niet hoort, dan sorry. Reageer hierop en weten jullie ook of die Emoe ooit online is gekomen?
Bericht Hey allemaal, hebben jullie gemerkt dat Dinosaurman's site weer online staat? Hier de link: Dinosaurman's team site Het viel me opeens op, alleen de downloads doen het nu nog niet. Als het hier niet hoort, dan sorry. Reageer hierop en weten jullie ook of die Emoe ooit online is gekomen? Bericht getypt door - Chasip Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 17:09
NielsG
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 17:17 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik denk dat hij wel komt, Maar met zijn site is het meestal hopen of hij het doet, het is nooit zeker.
Bericht Ik denk dat hij wel komt, Maar met zijn site is het meestal hopen of hij het doet, het is nooit zeker. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 17:17
thomvonder
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 17:18 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Volgensmij is DM niet meer actief op zijn site, hij released al zijn downloads nu op NS En de emoe is nooit online gekomen
Bericht Volgensmij is DM niet meer actief op zijn site, hij released al zijn downloads nu op NS En de emoe is nooit online gekomen Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 17:18
Chasip
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 17:25 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Quote (thomvonder )
Volgensmij is DM niet meer actief op zijn site
Inderdaad Thom, zo'n gevoel had ik ook al. Maar het is toch eigenlijk DM's site niet? Ik dacht namelijk van zijn team en hijzelf.
Bericht Quote (thomvonder )
Volgensmij is DM niet meer actief op zijn site
Inderdaad Thom, zo'n gevoel had ik ook al. Maar het is toch eigenlijk DM's site niet? Ik dacht namelijk van zijn team en hijzelf. Bericht getypt door - Chasip Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 17:25
thomvonder
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 19:58 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Volgensmij is het zijn site, maar de downloads van het ZTABC design team staan er ook op
Bericht Volgensmij is het zijn site, maar de downloads van het ZTABC design team staan er ook op Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 19:58
Skyrider1
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 20:03 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Ik kan wel al downloaden
Bericht Ik kan wel al downloaden Bericht getypt door - Skyrider1 Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 20:03
NielsG
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 21:36 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Skyrider1 , Welke, de emoe?
Bericht @ Skyrider1 , Welke, de emoe?Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 21:36
Joshua
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 22:50 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Niels@ Ik denk dat hij de andere downloads bedoelt, de Emoe zal wel niet uitkomen, als ik jou was zou ik die van Ludo downloaden op Tesara.
Bericht Niels@ Ik denk dat hij de andere downloads bedoelt, de Emoe zal wel niet uitkomen, als ik jou was zou ik die van Ludo downloaden op Tesara. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 22:50
NielsG
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 08:33 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ dinojos , Ok, bedankt!
Bericht @ dinojos , Ok, bedankt!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 15 Nov 2011 om 08:33
IK
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 22:34 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Wauw, de site is er weer! Maar, idd, veel DL's zullen er niet meer komen. Vernon
Bericht Wauw, de site is er weer! Maar, idd, veel DL's zullen er niet meer komen. Vernon Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 15 Nov 2011 om 22:34