windows 7
Aurlord
Datum: Vrijdag, 18 Nov 2011, 19:00 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Quote (wollykonijn )
dan moet je meer geheugen hebben of je hebt een te oude pc.
Waar slaat dat nou op? Hij/zij heeft hem toch geinstallerd? @ marquancez , kijk eens bij: 1) start 2) rechtermuisknop, verkennen 3) Program Files, Microsoft Games, Zoo Tycoon 2 4) Dan zie je wat bestanden, klik op een ZT2 bestand Als het goed is moet ie nu opstarten. En er zijn nog meer topics met dit soort problemen. Daar had je dus ook nog kunnen kijken. Aurlord
Bericht Quote (wollykonijn )
dan moet je meer geheugen hebben of je hebt een te oude pc.
Waar slaat dat nou op? Hij/zij heeft hem toch geinstallerd? @ marquancez , kijk eens bij: 1) start 2) rechtermuisknop, verkennen 3) Program Files, Microsoft Games, Zoo Tycoon 2 4) Dan zie je wat bestanden, klik op een ZT2 bestand Als het goed is moet ie nu opstarten. En er zijn nog meer topics met dit soort problemen. Daar had je dus ook nog kunnen kijken. AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 18 Nov 2011 om 19:00
marquancez
Datum: Vrijdag, 18 Nov 2011, 20:42 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (wollykonijn )
nee dan niet dan moet je meer geheugen hebben of je hebt een te oude pc.
tuurlijk niet op een oude pc heb je toch geen windows 7 . heb hem ook nog geen 3maanden ofzo. ga hem denk maar een keer opnieuw instaleren.
nee dan niet dan moet je meer geheugen hebben of je hebt een te oude pc.
tuurlijk niet op een oude pc heb je toch geen windows 7 . heb hem ook nog geen 3maanden ofzo. ga hem denk maar een keer opnieuw instaleren.Bericht getypt door - marquancez Toegevoegd op 18 Nov 2011 om 20:42
Aurlord
Datum: Vrijdag, 18 Nov 2011, 20:48 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ marquancez , oké. Hopelijk lukt het nu wel! Aurlord
Bericht @ marquancez , oké. Hopelijk lukt het nu wel! AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 18 Nov 2011 om 20:48
IK
Datum: Vrijdag, 18 Nov 2011, 21:21 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
En even voor de zekerheid: de schijf moet er wel in xD
Bericht En even voor de zekerheid: de schijf moet er wel in xD Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 18 Nov 2011 om 21:21
NielsG
Datum: Vrijdag, 18 Nov 2011, 21:29 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ IK , Haha, ja. Toen ik dit las, wou ik dit ook posten xD.
Bericht @ IK , Haha, ja. Toen ik dit las, wou ik dit ook posten xD.Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 18 Nov 2011 om 21:29
marquancez
Datum: Vrijdag, 18 Nov 2011, 21:33 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (IK )
hoe stom denk je dat ik ben moet bij bijna alle spellen!
Bericht Quote (IK )
hoe stom denk je dat ik ben moet bij bijna alle spellen!Bericht getypt door - marquancez Toegevoegd op 18 Nov 2011 om 21:33
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 18 Nov 2011, 22:09 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ marquancez , ik bedoelde misschien is al 7 jaar oud niet dat het Windows xp is of zo.
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ marquancez , ik bedoelde misschien is al 7 jaar oud niet dat het Windows xp is of zo.Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 18 Nov 2011 om 22:09
marquancez
Datum: Vrijdag, 18 Nov 2011, 22:16 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (wollykonijn )
ik bedoelde misschien is al 7 jaar oud niet dat het Windows xp is of zo.
maar op een oude pc kan tog geen windows 7
ik bedoelde misschien is al 7 jaar oud niet dat het Windows xp is of zo.
maar op een oude pc kan tog geen windows 7Bericht getypt door - marquancez Toegevoegd op 18 Nov 2011 om 22:16
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 19 Nov 2011, 09:25 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ marquancez , het kan wel misschien heb je een pc van al 5 jaar oud Windows 7 bestaat al een tijd hoor.
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zaterdag, 19 Nov 2011, 09:27
Bericht @ marquancez , het kan wel misschien heb je een pc van al 5 jaar oud Windows 7 bestaat al een tijd hoor.Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 19 Nov 2011 om 09:25
Aurlord
Datum: Zaterdag, 19 Nov 2011, 10:07 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ wollykonijn , Windows 7 bestaat allang 5 jaar. Maar dan heb je geen oude pc hoor. Mijne is van 2000. Hij werkt met wat snufjes in de harde schijf prima. Aurlord
Bericht @ wollykonijn , Windows 7 bestaat allang 5 jaar. Maar dan heb je geen oude pc hoor. Mijne is van 2000. Hij werkt met wat snufjes in de harde schijf prima. AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 19 Nov 2011 om 10:07