@ Aurlord, wij hebben een Windows 7 gehad die was gewoon te oud om spelletjes op te spellen. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Zaterdag, 19 Nov 2011, 15:35 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Aurlord, widows 7 bestaat nog lang geen 5 jaar!! +-2 , vista bestaat 3,5 à4 jaar en xp 10 jaar ik heb mijn pc van de dag dat 7 uitwas en dat is nog zeker geen 5 jaar geleden
@ wollykonijn, dan is dat toch een oude pc waarop je 7 hebt staan
Bericht veranderd door: krieke668 - Zaterdag, 19 Nov 2011, 15:36
Datum: Zaterdag, 19 Nov 2011, 19:24 | Bericht # 24
Curator
dat is toch niet zo raar allen niet erg slim om op oude pc 7 te instaleren jou pc was niet te oud voor spelletjes maar de pc kon windows 7 niet aan waardoor er geen RAM genoeg is voor spelletjes dus op oude pc 's zet je het best oude software( als e geen geld wilt opdoen) als je nu naar de pc shop gaat en je koopt 2 gig ram zal je pc het spelletje wel kunnen spelen ook al staat er 7 op ...
@ Jens26, daar gaat het in dit topic niet over het gaat er over dat hij het niet doet. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Curator
@ McCamel, dat heet mod gedrag en gaat nog meer tegen de regels in en wollykonijn zei dit er informatie ook al
ik denk dat het nog maar weinig nut heeft om hier verder "momenteel" op te posten, want we zijn een beetje aant afwijke en marquancez is de laatste week niet meer online geweest dus hij heeft er toch niet veel meer aan
@ Moderators, sorry, dit klinkt misschien al even mod
Bericht veranderd door: krieke668 - Maandag, 28 Nov 2011, 18:53