aves
Skyrider1
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 21:41 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
ik heb het aves pakket gedownload maar als ik ze plaats komen er geen bezoekers
Bericht ik heb het aves pakket gedownload maar als ik ze plaats komen er geen bezoekers Bericht getypt door - Skyrider1 Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 21:41
krieke668
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 21:59 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
heb je wel de benodigde uitbreidingen?
Bericht heb je wel de benodigde uitbreidingen? Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 21:59
catfreako
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 11:16 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Het kan ook voorkomen dat je de uitbreidingen wel hebt, maar dat de bezoekers nog steeds niet komen. Dat heb ik ook met een paar dieren. Dan zit er gewoon een fout in de codering.
Bericht Het kan ook voorkomen dat je de uitbreidingen wel hebt, maar dat de bezoekers nog steeds niet komen. Dat heb ik ook met een paar dieren. Dan zit er gewoon een fout in de codering. Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 24 Nov 2011 om 11:16
Terdo
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 12:43 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Quote (catfreako )
Het kan ook voorkomen dat je de uitbreidingen wel hebt, maar dat de bezoekers nog steeds niet komen. Dat heb ik ook met een paar dieren. Dan zit er gewoon een fout in de codering.
Dit klopt, de bezoekers kunnen sommige dieren in feiten niet zien. Dan moet je een ander dier plaatsen en dan komen de bezoekers wel alleen kunnen ze dan nog steeds de dieren niet zien.
Always look on the bright side of life!
Bericht Quote (catfreako )
Dit klopt, de bezoekers kunnen sommige dieren in feiten niet zien. Dan moet je een ander dier plaatsen en dan komen de bezoekers wel alleen kunnen ze dan nog steeds de dieren niet zien.Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 24 Nov 2011 om 12:43
Aurlord
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 13:19 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ Skyrider1 , hoe bedoel je? Of heb je misschien de ingangsverwijderings hack gebruikt? Plaats anders eerst andere dieren. Aurlord
Bericht @ Skyrider1 , hoe bedoel je? Of heb je misschien de ingangsverwijderings hack gebruikt? Plaats anders eerst andere dieren. AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 24 Nov 2011 om 13:19
McCamel
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 15:26 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Even opnieuw downloaden en dat weet je gelijk meer... David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Even opnieuw downloaden en dat weet je gelijk meer... David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 15:26
Aurlord
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 15:30 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ krieke668 , als je die niet had bewegen de dieren niet eens. Aurlord
Bericht @ krieke668 , als je die niet had bewegen de dieren niet eens. AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 15:30