ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ik was net zt2 aan het spelen, ik wou foto's uploaden dus ik maak foto's... plaats ze gewoon in een album(zoals normaal) en dan komt het het probleem... een vd afbeeldingen wilt niet in mijn album met volgende fout:
1.5Tb op aan zt2 foto's?!(heb nog 900gb over!!)
als ik daarna nog is probeerde, kreeg ik dezelfde fout maar toen viel er mij wel op dat enkele afbeeldingen wit werden sommige afbeeldingen lukken nog wel om in een album te plaatsen, andere niet...
weet iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt...
Bericht veranderd door: krieke668 - Dinsdag, 29 Nov 2011, 19:14
@ krieke668, misschien een nieuw album aanmaken lukt bij mij altijd? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ krieke668, inderdaad eerst kreeg ik ook zo,n antwoord en toen heb ik volgens mij een nieuw album aangemaakt. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Dan moet je gewoon wat foto's van oudere update's verwijderen. Ik sla al mijn foto's op op de harde schijf van mijn pc. Dan hoeven ze niet in het ZT2-album te blijven staan. Misschien doe je dit al, maar misschien is het ook een handige tip.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
voor de moment ziet het probleem er goed uit... ik heb gewoon het album en de witte foto's verwijderd, een download deleten was niet nodig mijn zt2 is wel gecrasht bij het verwijderen maar nu ziet mijn album er weer normaal uit, us ik krijg er weer foto's in...