Ik heb een begin van een zoo gemaakt maar als ik hem probeer op te slaan zegt hij dat het een alleen lezen bestand is. Heeft iemand dit ook wel is gehad? Want nu kan ik hem niet opslaan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik heb het probleem zelf niet, maar heb je iets verkeerds gedownload misschien? Of iets gedaan in de codering? Ik heb er niet veel verstand van, maar dit zijn misschien wel handige tips.
Ik heb geen idee... Het zou zomaar kunnen dat ik wat heb gedownload dat niet werkt ofzoiets. Maar ik vind het vreemd dat ik het nooit eerder heb gehad. Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Waarschijnlijk weet ik wat je hebt. Ik had ooit een dierentuin van Snowleo. Ik kon daar alleen kijken en niks opslaan nadat ik iets had gebouwd in de zoo... Heb je misschien een gedownloade zoo die je kan lezen (bekijken dus), want dat kan wel 's het probleem leveren. Ik hoop je zo genoeg geholpen te hebben.
David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: McCamel - Dinsdag, 29 Nov 2011, 22:51
@ Terdo, Dat bedoelde ik ga. Ga naar: C:\Documents and settings\-Jouw account-\Application Data\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\Standaardprofiel\Saved Wat grijs gekleurd is, is een onzichtbare map. Om deze zichtbaar te maken doe je het volgende: 1- Ga naar C:\Users\-Jouw account- 2- Klik BOVEN in beeld op Extra 3- Klik op Mapopties 4- Klik nu boven in het venster dat zich nu net geopend heeft op Weergave 5- Scroll de balk in het grote vlak naar BENEDEN 6- Klik bij "Verborgen bestanden en mappen" op het onderste Keuze-rondje (Verborgen bestanden en mappen weergeven) 7- Klik onder in het venster op Toepassen 8- Klik onder in het venster nu op OK 9- Nu zie je de map "Application Data"
Als je eenmaal in de map "saved" zit, doe je rechts-klik op een leeg (wit) vlak, en kies je eigenschappen. Zorg vervolgens dat alleen lezen NIET staat aangevinkt. Des noods door hem eerst wel aan te vinken, en daarna weer uit.