ik heb een probleem als ik voor mijn grotleeuwen een verblijf bouw dan gaat de grond omhoog weet iemand een oplosing meld het dan A.U.B een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Vrijdag, 09 Dec 2011, 19:04
@ legoman12324, eerst een verblijf bouwen, maar waarom open je hier voor een topic? moderators sorry voor het mod gedrag! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Vrijdag, 09 Dec 2011, 19:14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
nou ik snap het probleem er ook niet niet helemaal in je moet het toch gewoon terug vlak maken op de een of andere manier denk dat er een groter probleem achter zit dan gewoon even vlak maken, maar zoals jij het zegt ga ik er vanuit dat in een vlak verblijf de grond ineens vanzelf omhoog gaat, maar dat snap ik dan weer even niet zo goed... zou je hier dan een foto' van willen geven??
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
als er maar een klein hobbeltje in het terrein zit en je daar en hek opplaatst maakt ie dat hobbeltje groter zodat het hek op een rechte lijn staat. dus je moet de grond egt helemaal goed vlak maken en dan moet het probleem verholpen zijn. je weet trouwens wel hoe je de grond vlak moet maken? want er zijn er wel vaker een paar geweest die dachten dat je er gewoon op moest klikken met die borstel
Datum: Zaterdag, 10 Dec 2011, 17:41 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
je moet er gewoon eens even een bankje voorplaatsen en dan weer verwijdere, normaal helpt dat wel, maar volgens mij heb je eerst niet de grond grond vlak gemaakt, waarop je bouwt,want ik denk dat de volledige stenenmuur te hoog staat...