ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
heey, misschien een hele domme vraag, maar hoe maak je mooie fotos in zt2 dus niet alleen die camera in het spel, en dan waar komen ze te staan op je pc?
ik hoor het graag Grtz pretmachine http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
Als je ze maakt met zt2-camera komen ze in je fotoalbum daar moet je de foto's die je wilt in een album plaatsen. Vervolgens exploiteer je naar windows (met zo'n knop) en staan ze daar.
Je kan ook met printscreen foto's maken. Dat is een knop op je toetsenbord (er staat prt scr) Dit doe je door shift en die knop in te drukken. Vervolgens ga je naar paint en plak je daar je foto. Printscreen is eigenlijk gewoon net als kopieren in word alleen dan het hele beeldscherm kopieren Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ pretmachine, nou in het minden van je album (in het spel) staat een tekentje met een pijl die loopt uit het albumpje. Als je daar op klikt staan ze op internet, je moet ze dan wel opslaan in je dokumenten. Anders ben je ze kwijt....
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
@ pretmachine, ik weet niet helemaal wat je bedoelt met die foto's het enige wat ik weet is dat je met de camera uit ZT2 foto's kunt maken en ze daarna in het fotoalbum kunt zetten. Als je het fotoalbum open hebt staat er bovenaan in het midden een klein fotoalbum met een gele pijl erop, als je daarop^klikt sluit ZT2 en opent er een venster op je pc met de foto's die je in het album hebt staan. Daarna kun je deze opslaan;uploaden en hier showen! Als je dat allemaal wil doen is hier de handleiding: http://www.superzt.ucoz.com/Handlei....SF.html Ik hoop dat ik je zo geholpen heb. Gr. Remco
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Vrijdag, 30 Dec 2011, 21:15
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ja, je moet ze ergens uploaden, ik gebruik hiervoor picturepush
wanneer je ze hebt upgeloadt, klik je op de afbeelding, daar staat dan een link voor forums bij, als je deze link hier dan in het forum plaatst zie je de afbeelding...