ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
iedere keer als ik ik een mooie dierentuin opsla en daarna die dierentuin weer open is de hele dierentuin verandert want dan zie je over al water en land en andere habitats drm is mijn vraaq weet iemand hoe dit komt want ik erger me daar dood aan
Kassa Medewerker
ik open dan zegmaar later de map waar ik in heb gebouwt maar dan staat alles er wel maar dan ligt opeens overal water en hoogteverschil en ga zo maar door het lijkt dan net of het een andere park ik zal proberen screen te maken
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik ken dit probleem. dit heb ik namelijk ook. het komt door een download die je hebt gedownload. ik doe dan meestal het spel er af gooien en dan weer opnieuw instaleren. je kan ook kijken op welke dag je het voor het eerst had. dan kijk je welke download je op die dag is gedoad en gooi je hem er af. dit doe ik altijd. mischien kan je een foto laten zien van wat er gebeurt
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ steeling13, heb jij toevallig het stable pack van snowleo, ....crash je spel na dat je hebt opgeslagen en wanneer je terug opniew opstart, staat er inneens een soort van boerderij, met een grote stal van stable pack middenin, je kan zien waar jij gebouwd hebt aan het reliëf van de grond
als je alle 3 hebt moet je het stable pack verwijderen...en opnieuw installeren maarhet kan zijn dat je het probleem dan terug opnieuw hebt...
Kassa Medewerker
@thyrone2003
ik heb de laatste tijd wel downloads gedownload ook veel van snowleo maar afijn maar voor dat ik die downloads van deze week gedownload heb was het er al als je snapt wat ik bedoel
@krieke668 het kan zijn dat het in die stable pack zit want die heb ik wel gedownload ik zal het proberen maar het lijkt dan zeg ,aar net of er een anderpark te voorschijn komt als je zegmaar aan die bioms en water en zo kijkt
Kassa Medewerker
die heb ik ik heb hem al verwijdert maar dat is de probleem niet wat het doet het nog steeds hier de screens[img][/img] nummer 2 [img][/img] dity is dan weliswaar eeen zoo waar niks is gebouwt maar dit gebeurd er dan als ik de map weer open
Bericht veranderd door: steeling13 - Zondag, 08 Jan 2012, 21:41
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
oh , dat is iets helemaal anders dus je bent begonnen met een volledig lege zoo, waar al dat water er niet was enzo
dan zou ik eens zien of je onlangs een pack voor dingen met water hebt gedownload...
heb je misschien onlangs ook een dierentuin gedownload...
heb je deze zoo(die dan verschijnt) misschien ooit zelf gebouw
ik blijf echter wel denken dat het probleem bij snowleo ligt, zijn projecten zijn de enige met dat type bugs
als je nu is alle snowleo downloads uit je spel haalt (je hoeft ze daarom niet volledig te verwijderen, maar gewoon even in een andere map plaatsen)... en ziet of het dan weer normaal is....
de zoo die je gebruikt om in te bouwen, is dat altijd dezelfde... of heb je het bij alle verschillende zoo's geprobeerd