ZT2 hok dichtmaken
luuk04
Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 20:29 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mijn 7-jarige zoon is sinds kort helemaal "verslaafd" aan ZT2. Op You Tube bekijkt hij allerlei filmpjes en daarin ziet hij veel hokken die aan de bovenzijde dicht zijn. Kan iemand mijn zoon vertellen hoe je een hok aan de bovenkant dichtmaakt (wij komen nu niet verder dan een hek plaatsen om de dieren heen) of hem wellicht wijzen op een website waar hij gegevens kan downloaden.
Bericht Mijn 7-jarige zoon is sinds kort helemaal "verslaafd" aan ZT2. Op You Tube bekijkt hij allerlei filmpjes en daarin ziet hij veel hokken die aan de bovenzijde dicht zijn. Kan iemand mijn zoon vertellen hoe je een hok aan de bovenkant dichtmaakt (wij komen nu niet verder dan een hek plaatsen om de dieren heen) of hem wellicht wijzen op een website waar hij gegevens kan downloaden. Bericht getypt door - luuk04 Toegevoegd op 13 Jan 2012 om 20:29
NielsG
Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 20:36 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ luuk04 , Ik raad je Zeta-Designs aan. Hier Ik zou zeker naar packs gaan, en dan de Scenery Packs downloaden, en bij aviary de voliere's. Niels
Bericht @ luuk04 , Ik raad je Zeta-Designs aan. Hier Ik zou zeker naar packs gaan, en dan de Scenery Packs downloaden, en bij aviary de voliere's. NielsBericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 13 Jan 2012 om 20:36
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 20:38 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Bedoel je een verblijf met een dak erop? Zoja kijk Hier Hier staan daken, Hoge hekken, Een blijdorp pack, realistische beplanting. Gr.thomas Edit: ik was lang bezig met mijn post dus zag je reactie niet Niels
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht veranderd door: Real_thomas - Vrijdag, 13 Jan 2012, 20:39
Bericht Bedoel je een verblijf met een dak erop? Zoja kijk Hier Hier staan daken, Hoge hekken, Een blijdorp pack, realistische beplanting. Gr.thomas Edit: ik was lang bezig met mijn post dus zag je reactie niet Niels Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 13 Jan 2012 om 20:38
thomvonder
Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 20:44 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Je kan een dak over het verblijf maken met de verhoogde paden. Als je op 'Binnenverblijf ZT2' zoekt op YouTube zijn er denk ik wel wat filmpjes over te vinden
Bericht Je kan een dak over het verblijf maken met de verhoogde paden. Als je op 'Binnenverblijf ZT2' zoekt op YouTube zijn er denk ik wel wat filmpjes over te vinden Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 13 Jan 2012 om 20:44
luuk04
Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 21:22 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Fijn bedankt voor de snelle reacties we gaan eens even kijken. Luuk
Bericht Fijn bedankt voor de snelle reacties we gaan eens even kijken. Luuk Bericht getypt door - luuk04 Toegevoegd op 13 Jan 2012 om 21:22
McCamel
Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 21:38 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Als je wilt weten hoe je het download mag je het gerust vragen. En natuurlijk zijn jullie welkom op deze site! David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Als je wilt weten hoe je het download mag je het gerust vragen. En natuurlijk zijn jullie welkom op deze site! David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 13 Jan 2012 om 21:38
krieke668
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 19:44 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
@ luuk04 , Om het het verhoogde pad te plaatsen heb je de uitbreiding 'bedreigde diersoorten' nodig anders zal het spel problemen geven, met een crash tot gevolg. Het is een officieel uitbreiding pakket dus als je het niet hebt moet je het kopen in de winkel...
Bericht @ luuk04 , Om het het verhoogde pad te plaatsen heb je de uitbreiding 'bedreigde diersoorten' nodig anders zal het spel problemen geven, met een crash tot gevolg. Het is een officieel uitbreiding pakket dus als je het niet hebt moet je het kopen in de winkel... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 14 Jan 2012 om 19:44