Datum: Donderdag, 26 Jan 2012, 16:26 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ja jongens, ik heb weer eens een bug! Deze keer kan ik, als ik er wat op zet, de hoek van een verhoogd pad niet meer 90 graden meer krijgen. Dan blijft het een ronde hoek. Dit vind ik zelf best wel irritant. Ik weet, het is verholpen door een ander verhoogd pad te kiezen. Maar dat komt soms niet uit. Het is wel zo fijn als het verholpen is. Dus weet iemand hoe ik dit weer recht kan zetten? <leuke woordspeling> Hier nog een screen van het probleem:
Datum: Donderdag, 26 Jan 2012, 17:44 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 18 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Dit heb ik altijd alleen met dat verhoogd pad. Probeer dat ook maar eens met bakstenenmuren, dan gebeurt hetzelfde. Later komt er ook nog een hack om die te bestrijden! Ik ben de tweelingzus van Jake
Ik heb daar ook altijd problemen mee, opnieuw downloaden helpt niet Je moet hem gewoon op precies de goede plek plaatsen, wat erg lastig is. Ik gebruik altijd de onzichtbare, dan plaatst ik er heel veel, todat de ronding weg is
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik heb allen de non-grid hack voor bomen en planten. En de combi-patch, maar ik moet objecten gewoon in "hokjes" plaatsen. En ik plaats ze dan op het uiterste puntje, en viola: Er komt geen 90 graden hoek.
Added (03 Feb 2012, 14:26) --------------------------------------------- En als ik er heel veel plaats lukt het niet. Merk ik net.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ik heb het item zelf niet, maar de oplossing is heel simpel volgens mij...
je moet het item gewoon draaien...
door de hack waarmee je bomen overal kan plaatsen zie je niet in welke richting het item staat, als je dan het item selecteert, zal je waarschijnlijk zien, dat de gele lijn die eronder komt, die eigenlijk de ruimte aangeeft, schuin staat gedraaid, bij thomvonder is dat net het zelfde probleem, alleen draait het item na een paar keer geklikt te hebben, waardoor het probleem is opgelost...
dus je moet het item gewoon even draaien(maar 1 keer op de draaiknop klikken, geen 2 anders heb je terug hetzelfde...)