Vraag over dieren
ewanzwart
Datum: Vrijdag, 27 Jan 2012, 17:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik weet nooit goed welke dieren ik in het begin moet doen. Ik wil namelijk nooit dieren al in het begin doen die bijv. uit Afrika, zuid Amerika of Azie doen. Welke dieren doen jullie het meest in het begin??
Bericht Ik weet nooit goed welke dieren ik in het begin moet doen. Ik wil namelijk nooit dieren al in het begin doen die bijv. uit Afrika, zuid Amerika of Azie doen. Welke dieren doen jullie het meest in het begin?? Bericht getypt door - ewanzwart Toegevoegd op 27 Jan 2012 om 17:53
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 27 Jan 2012, 18:11 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ ewanzwart , ik begin altijd met kleine dieren: stokstaartjes, fenneks, civetkatten en daarna ga ik over naar grotere makkelijk te krijen dieren zoasl: steenbokken, bongo's etc en daarna naar roofdieren. Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ ewanzwart , ik begin altijd met kleine dieren: stokstaartjes, fenneks, civetkatten en daarna ga ik over naar grotere makkelijk te krijen dieren zoasl: steenbokken, bongo's etc en daarna naar roofdieren. Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 27 Jan 2012 om 18:11
{Kevin}
Datum: Vrijdag, 27 Jan 2012, 18:16 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Verzorger
Quote (ewanzwart )
Ik wil namelijk nooit dieren al in het begin doen die bijv. uit Afrika, zuid Amerika of Azie doen.
Dan neem je dieren uit Noord-Amerika, Europa, Australië of de zuidpool.
Bericht veranderd door: {Kevin} - Vrijdag, 27 Jan 2012, 18:17
Bericht Quote (ewanzwart )
Ik wil namelijk nooit dieren al in het begin doen die bijv. uit Afrika, zuid Amerika of Azie doen.
Dan neem je dieren uit Noord-Amerika, Europa, Australië of de zuidpool. Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 27 Jan 2012 om 18:16
Jorrit
Datum: Vrijdag, 27 Jan 2012, 18:18 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
Als ik dieren van bv. Afrika heb, dan plaats ik ze wat verder in mijn zoo. Meestal doe ik aan het egin uilen, of wallaby's.
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel Ingame photographer
Bericht Als ik dieren van bv. Afrika heb, dan plaats ik ze wat verder in mijn zoo. Meestal doe ik aan het egin uilen, of wallaby's. Bericht getypt door - Jorrit Toegevoegd op 27 Jan 2012 om 18:18
ewanzwart
Datum: Vrijdag, 27 Jan 2012, 18:34 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@jorrit en @Real-Thomas bedankt. @{Kevin} dat weet ik zelf ook wel, maar ik bedoel een beetje de kleine dieren
Bericht @jorrit en @Real-Thomas bedankt. @{Kevin} dat weet ik zelf ook wel, maar ik bedoel een beetje de kleine dieren Bericht getypt door - ewanzwart Toegevoegd op 27 Jan 2012 om 18:34
catfreako
Datum: Vrijdag, 27 Jan 2012, 19:41 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Dan zou ik misschien dieren als een pauw of flamingo doen. Of je download een paar kleine reptielen
Bericht Dan zou ik misschien dieren als een pauw of flamingo doen. Of je download een paar kleine reptielen Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 27 Jan 2012 om 19:41
ewanzwart
Datum: Vrijdag, 27 Jan 2012, 19:44 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@catfreako dank je wel
Bericht @catfreako dank je wel Bericht getypt door - ewanzwart Toegevoegd op 27 Jan 2012 om 19:44
jeffrey
Datum: Maandag, 30 Jan 2012, 17:22 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
Ik begin zelf meestal met pinguins of andere volgels.
Always look on the bright side of life!
Bericht Ik begin zelf meestal met pinguins of andere volgels. Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 30 Jan 2012 om 17:22
Lucoshi
Datum: Maandag, 30 Jan 2012, 19:32 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Ik zou beginnen met Chimpansees, Gorilla's, Maki's, Pinguïns, Pelikanen, Falimongo's of Kamelen Dit zijn de dieren die ook in dierentuinen zitten waar ik ben geweest ^.^
Bericht Ik zou beginnen met Chimpansees, Gorilla's, Maki's, Pinguïns, Pelikanen, Falimongo's of Kamelen Dit zijn de dieren die ook in dierentuinen zitten waar ik ben geweest ^.^ Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 30 Jan 2012 om 19:32
robje
Datum: Maandag, 30 Jan 2012, 22:41 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
bij mij is het verschillend, want maakt niet uit wat voor dieren je gebruikt als het verblijf maar aansluit in het begin robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht bij mij is het verschillend, want maakt niet uit wat voor dieren je gebruikt als het verblijf maar aansluit in het begin robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 30 Jan 2012 om 22:41