Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
ZT valt uit
McCamel
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 09:35 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Curator

Hey allemaal,

Ik heb een heel vervelend probleem. Ik ging ZT2 spelen. Ik had bijna een verblijf af, wanneer plots, na 20 min., mijn spel uitviel. Ik vond het erg jammer, maar beschouwde het als een 'ongelukje'. 'Het zal wel niet weer gebeuren', dacht ik! Ik startte het spel weer op. Onverwachts viel het opeens weer uit. Ook na 20 min. Ik kreeg er genoeg van. Ik startte het spel weer op en net voordat hij zou uitvallen sloeg ik hem op. Kort daarna viel hij uit. Nu was het niet zo erg. Dat dacht ik tenminste. Niets was minder waar. Toen ik het spel namelijk weer opstartte dacht ik weer 20 min. te spelen. Maar dat bleek niet het geval te zijn. Hij viel bijna gelijk weer uit. Precies op dezelfde tijd als daarvoor. Ik verwijderde 2 downloads, waarvan dacht dat 't aan lag, maar dat bleek niet te helpen.

Ik ben ten einde raad. Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat dank,

David ;)

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
BerichtHey allemaal,

Ik heb een heel vervelend probleem. Ik ging ZT2 spelen. Ik had bijna een verblijf af, wanneer plots, na 20 min., mijn spel uitviel. Ik vond het erg jammer, maar beschouwde het als een 'ongelukje'. 'Het zal wel niet weer gebeuren', dacht ik! Ik startte het spel weer op. Onverwachts viel het opeens weer uit. Ook na 20 min. Ik kreeg er genoeg van. Ik startte het spel weer op en net voordat hij zou uitvallen sloeg ik hem op. Kort daarna viel hij uit. Nu was het niet zo erg. Dat dacht ik tenminste. Niets was minder waar. Toen ik het spel namelijk weer opstartte dacht ik weer 20 min. te spelen. Maar dat bleek niet het geval te zijn. Hij viel bijna gelijk weer uit. Precies op dezelfde tijd als daarvoor. Ik verwijderde 2 downloads, waarvan dacht dat 't aan lag, maar dat bleek niet te helpen.

Ik ben ten einde raad. Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat dank,

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 09:35
timo13
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 10:42 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ McCamel, welke downloads heb je als laatste gebruikt?
kan me nog wel herinneren dat ik dat ook ooit had
maar toen stond er een download van een (niet zon bekende) disigner op
die was blijkbaar niet goed dus ik verwijderde hem en toen deed mn spel het weer

nu valt mn spel nog wel s uit maar dat ligt dan aan mezelf...
(vergeet ik bijv de accu aan op te laden)

Gr. Timo13

Bericht@ McCamel, welke downloads heb je als laatste gebruikt?
kan me nog wel herinneren dat ik dat ook ooit had
maar toen stond er een download van een (niet zon bekende) disigner op
die was blijkbaar niet goed dus ik verwijderde hem en toen deed mn spel het weer

nu valt mn spel nog wel s uit maar dat ligt dan aan mezelf...
(vergeet ik bijv de accu aan op te laden)

Gr. Timo13

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 10:42
McCamel
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 13:52 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Curator

Ik heb van Roxa en Snowleo redelijk recent gedownload. Roxy valt onder de betere designers, maar komt pas net in het vak. Ik dacht dus: Ik haal haar downloads weg. Dat bleek niet te helpen!

David

BerichtIk heb van Roxa en Snowleo redelijk recent gedownload. Roxy valt onder de betere designers, maar komt pas net in het vak. Ik dacht dus: Ik haal haar downloads weg. Dat bleek niet te helpen!

David

Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 13:52
thomvonder
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 13:56 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Met Roxa's downloads is niets mis ;)
Is het een hele grote dierentuin ? Want dan trekt je PC het misschien niet...
BerichtMet Roxa's downloads is niets mis ;)
Is het een hele grote dierentuin ? Want dan trekt je PC het misschien niet...

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 13:56
McCamel
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 13:57 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Curator

Nou, niet echt. er zitten misschien net 10 hokken in, en een ingang. Is dat groot? Ik dacht van niet!

David ;)

BerichtNou, niet echt. er zitten misschien net 10 hokken in, en een ingang. Is dat groot? Ik dacht van niet!

David ;)

Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 13:57
Real_thomas
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 14:06 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

@ McCamel,
dit probleem had ik ook.
ZT2 opnieuw instaleren of downloads verwijderen helpt niet.
gewoon een andere zoo beginnen
als is je zoo niet groot er is iets mis mee.

Gr.Thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht@ McCamel,
dit probleem had ik ook.
ZT2 opnieuw instaleren of downloads verwijderen helpt niet.
gewoon een andere zoo beginnen
als is je zoo niet groot er is iets mis mee.

Gr.Thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 14:06
McCamel
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 14:09 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Curator

Ja maar het is mijn ZTAO zoo :'(

BerichtJa maar het is mijn ZTAO zoo :'(

Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 14:09
Real_thomas
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 14:11 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

@ McCamel,
dat is vervelend...........
maar het kan niet anders.
die zoo kan je nooit meer lang gebruiken.
ik kon hem misschien 10 seconden gebruiken.

Gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht@ McCamel,
dat is vervelend...........
maar het kan niet anders.
die zoo kan je nooit meer lang gebruiken.
ik kon hem misschien 10 seconden gebruiken.

Gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 14:11
McCamel
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 14:12 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Curator

Ja, ik ook. Ik ga proberen ff goed de dieren die er zijn te tellen, en dan zet ik ze over naar een andere zoo! Dat lijkt mij de meest reële, en de enige oplossing!

David ;)

BerichtJa, ik ook. Ik ga proberen ff goed de dieren die er zijn te tellen, en dan zet ik ze over naar een andere zoo! Dat lijkt mij de meest reële, en de enige oplossing!

David ;)

Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 14:12
Alexx
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 23:57 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Wacht, ik weet de oplossing!
Ik heb dit in het verleden ook gehad, dit is dat je te weinig RAM-geheugen heb, waardoor je computer het spel automatisch afsluit.
Dit komt doordat je teveel downloads in je spel hebt, of beter gezegd: de downloads nemen teveel geheugen in.
Vroeger had ik meer dan honderd downloads, maar nu heb ik een mapje aangemaakt op mijn computer met "Niet gebruikte downloads", dit raad ik jou ook aan, hierin versleep je alle downloads die je in die zoo NIET gebruikt.
Ik heb het idee dat alle .z2f-bestanden in je RAM-geheugen worden gezet (DIT WEET IK NIET ZEKER), waardoor je spel uitvalt bij een te groot geheugen van alle downloads samen. Je merkt waarschijnlijk ook niks zoals een traag spel, je computer kan het gewoon aan, maar zodra je RAM-geheugen overschreden wordt, sluit je computer uit veiligheid het spel.

Dus de oplossing is niet zozeer de laatste downloads eruit halen, maar de ALLERGROOTSTE downloads, zoals packs, bijvoorbeeld de Wild Life Park Import packs, die nemen zeer veel geheugen in. En als het niet anders kan ook de Radical Remake 1 en 2, ga naar je ZT2-map, en sorteer de bestanden op GROOTTE, kijk dan naar de downloads die bovenaan staan.

Als je het totale geheugen dat je downloads inneemt genoeg vermindert, moet het probleem opgelost zijn.

Alex
BerichtWacht, ik weet de oplossing!
Ik heb dit in het verleden ook gehad, dit is dat je te weinig RAM-geheugen heb, waardoor je computer het spel automatisch afsluit.
Dit komt doordat je teveel downloads in je spel hebt, of beter gezegd: de downloads nemen teveel geheugen in.
Vroeger had ik meer dan honderd downloads, maar nu heb ik een mapje aangemaakt op mijn computer met "Niet gebruikte downloads", dit raad ik jou ook aan, hierin versleep je alle downloads die je in die zoo NIET gebruikt.
Ik heb het idee dat alle .z2f-bestanden in je RAM-geheugen worden gezet (DIT WEET IK NIET ZEKER), waardoor je spel uitvalt bij een te groot geheugen van alle downloads samen. Je merkt waarschijnlijk ook niks zoals een traag spel, je computer kan het gewoon aan, maar zodra je RAM-geheugen overschreden wordt, sluit je computer uit veiligheid het spel.

Dus de oplossing is niet zozeer de laatste downloads eruit halen, maar de ALLERGROOTSTE downloads, zoals packs, bijvoorbeeld de Wild Life Park Import packs, die nemen zeer veel geheugen in. En als het niet anders kan ook de Radical Remake 1 en 2, ga naar je ZT2-map, en sorteer de bestanden op GROOTTE, kijk dan naar de downloads die bovenaan staan.

Als je het totale geheugen dat je downloads inneemt genoeg vermindert, moet het probleem opgelost zijn.

Alex

Bericht getypt door - Alexx
Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 23:57
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz